Trasportu à Kayseri Zona Industriale Organizzata Facilitatu

Trasportu à Kayseri Zona Industriale Organizzata Facilitatu
Trasportu à Kayseri Zona Industriale Organizzata Facilitatu

A nova strada dopu à İsmail Erez Boulevard, chì hà da piglià un pesu significativu in u trasportu à a Zona Industriale Organizzata di Kayseri, serà larga 40 metri è serve cù un totale di 3 corsie, 6 corsie in ogni direzzione, hè stata aperta à u trafficu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà apertu u Martyr Ambassador İsmail Erez Boulevard, chì hè statu custruitu cù un costu di custruzzione di 25 milioni di TL, per u trafficu cum'è una strada alternativa chì furnisce un sollievu significativu in u trasportu à a Zona Industriale Organizzata di Kayseri. U sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Avemu recitatu u Bismillah è l'amu apertu à u trafficu. "Vulemu bona furtuna à a nostra cità è a nostra regione, a strada hè a civilizazione", disse.

Dr. cuntinueghja u so travagliu per allevà a carica di i boulevards cungestionati di trafficu in tutta a cità è aumentà u cunfortu di trasportu di i citadini. A Municipalità Metropolitana, guidata da Memduh Büyükkılıç, mette in serviziu l'arterie principali impurtanti di novu custruite è finite.

In questu cuntestu, u sindaco metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà inspeccionatu İsmail Erez Boulevard, chì si trova in u distrittu di Melikgazi è chì i travaglii sò stati finiti, è hà apertu a strada à u trafficu.

U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Ali Hasdal, u Capu di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici Yasin Harmancı, u Capu di u Dipartimentu di Stampa è Relazioni Pùbliche İbrahim Özçekiç è i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori eranu ancu presenti durante l'ispezioni di u sindaco Büyükkılıç è l'apertura di a strada à u trafficu.

"Avemu DISEGNU L'ALIMENTAZIONE E L'AMU APERTI À U TRAFFU"

Aprendu a strada di 6 corsie appena custruita dopu à u Boulevard İsmail Erez à u trafficu, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Avemu implementatu u nostru Boulevard İsmail Erez, chì hè longu 19 metri, da trè corsie à sei corsie, partendu da u nostru District Keykubat, passendu à u nostru quartiere di u 40 Mayıs è ghjunghje à u nostru Boulevard Industriale Organizatu. Avemu recitatu u Bismillah, l'hà apertu à u trafficu, è sguassate i pontoni. "Possa esse benefica per a nostra cità è a nostra regione", disse.

"Intornu à 25 MILIONI TL sò stati spesi"

Büyükkılıç hà nutatu chì 25 milioni di TL sò stati spesi è hà dettu: "Hè un modu alternativu impurtante. Quì, u muvimentu di u sviluppu hà da principià è esse rivitalizzatu, è i travagliadori in questa regione puderanu andà in a nostra cità per via di una strada alternativa senza caccià u nostru boulevard da a nostra industria organizata. Vogliu ringrazià in particulare i nostri cumpagnie di cuntratti è unità pertinenti. Hè stata implementata in pocu tempu. Una spesa di circa 25 milioni di TL hè stata fatta, senza espropriazioni. Ci era prima venditori di rottami intornu à questa zona, è pulenduli, avemu aghjustatu bellezza à a zona. In corta, a strada hè a civilizazione ", disse.

A CHIAMATA DI BÜYÜKKILIÇ À I CONDUTTARI "SEGUITEmu E REGOLE"

U sindaco Büyükkılıç, chì hà ancu chjamatu i cunduttori, hà dettu: "A nostra dumanda da i nostri citadini chì utilizanu i nostri veiculi hè chì a qualità di e strade hè in crescita, u standard hè in crescita, ma sta volta a velocità hè in crescita. In questu rispettu, dicemu: attentu, seguite e regule, ùn fate micca veloce, ùn fate micca male à nimu, ùn fate micca lacrime. Ch'ella sia bona è bona per a nostra cità. "Che Diu ci prutegge da accidenti è prublemi", disse.

"WAY" GRAZIE A BÜYÜKKILIÇ DA I CITADINI

I citadini chì vivenu intornu à a strada appena aperta anu dettu à u sindaco Büyükkılıç: "A nostra strada era assai bona. Grazie mille. Era un affare di 40 anni. Mentre ci ringraziava cù e parolle "Avemu aspittatu per un bellu pezzu", Büyükkılıç hà dettu: "A strada hè bella cun voi, hè bella cù quelli chì l'utilizanu". Hà rispostu cù a seguente dichjarazione: "Mi cunvene in questu rispettu".

Un altru citadinu, chì hà ringraziatu u sindaco Büyükkılıç per a strada custruita, hà dettu: "Vogliu sprime a mo gratitudine infinita per voi in nome di u mo quartieru. "Hè statu assai bellu, chì Diu ti benedica", disse.

Büyükkılıç, chì hà ascoltatu personalmente a dumanda di u citadinu disabile chì hà dumandatu una rampa per i disabili, hà dettu chì e rampe per i disabili seranu ancu custruite in u scopu di l'accordi necessarii nantu à a strada appena aperta.

MODE ALTERNATIVU PER RESPIRE À A ZONA INDUSTRIALE ORGANIZZATA

U travagliu nantu à a nova arteria principale, chì hè statu cuncepitu è ​​implementatu da a Municipalità Metropolitana per aumentà u cunfortu di trasportu, hè statu finitu. Strada, l'acqua di pioggia è e linee di fognatura sò state custruite è i travaglii di asfaltamentu sò stati finiti in a sezione di 1 metri nantu à u latu Industriale Organizatu di u boulevard, chì hà una lunghezza totale di 14 metri trà Keykubat Junction è l'Industria Organizzata 3st Entrance (650th Street). in a direzzione Est-Ovest di a cità.

U boulevard di 40 metri di larghezza darà accessu à Anbar District è Zona Industriale Organizzata da a direzzione di a cità, è furnisce un serviziu alternativu à Osman Kavuncu Boulevard è Taha Carım Street. Cù l'apertura di a strada da a Municipalità Metropolitana, una strada alternativa da è da a direzzione di l'Industria Organizzata hè stata furnita à a cità. Cù a nova strada aperta, hè destinatu à riduce u voluminu di trafficu nantu à Osman Kavuncu Boulevard è Taha Carım Street. U costu di custruzzione di a strada (esclusi i costi di espropriazione) era di circa 25 milioni di TL.