100 anni di viaghju marittima: Esposizione Atatürk è Navi di a Repubblica in Izmir

Urganizata da İZDENİZ A.Ş., una filiale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, "100 anni di viaghju marittima: Atatürk and Republic Ships Photography Exhibition" serà presentata à a ghjente di Izmir nantu à u storicu Ferry Bergama ancoratu à Konak Pier u 24 di ghjennaghju.

"100 Years of Sea Voyage: Atatürk and Republic Ships Photography Exhibition", chì parla di l'impurtanza data da u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk à l'indipendenza è a marittima in mare, scuntrà a ghjente di Izmir à partesi da u 24 di ghjennaghju, cù l'urganizazione di İZDENİZ A.Ş.

A mostra, custituita da e fotografie è l'infurmazioni di l'impronta presa da l'archiviu di u storicu marittimu Ali Bozoğlu, hè stata preparata à a luce di e parolle di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, "Quelli chì guvernanu i mari, guvernanu u mondu". In l'esposizione; Ci sò ritratti di i battelli, yachts è navi chì Atatürk hà guidatu in tutta a so vita, è ancu i navi di guerra, i sottumarini è i battelli d'assaltu chì hà custruitu per a Marina di a Repubblica di Turchia, è i navi di passageri è di carichi chì hà custruitu per migliurà u trasportu marittimu.

A mostra, chì serà aperta nantu à u storicu Bergama Ferry à Konak Pier, pò esse visitata trà 24-11.00 ogni ghjornu, ancu i fine settimana, finu à u 19.00 di marzu.