Supportu di 900 Lire per i Retirati

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, cuntinueghja à sustene a ghjente di a capitale è sustene i so concittadini chì traversanu tempi ecunomichi difficili.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà fattu recentemente u quintu pagamentu di sustegnu à i pensionati, hà decisu di cuntinuà u so sustegnu in cunfurmità cù a cunniscenza di u municipalismu suciale, postu chì i salarii di parechji pensionati sò 10 mila TL dopu à u novu regulamentu è restanu sottu à u limitu di fame di 14 mila. TL.

"ÙN TI LASCIAremu SOLI QUANDU NE AVRAI BISOGNA U PIÙ"

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà pagatu un totale di 22 mila lire di sustegnu à 567 mila 5 pensionati finu à a data, hà ancu depositatu 400 TL di supportu di carne è 500 TL di supportu di gas naturale à Başkent Cards ogni mese.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu chì u sustegnu continuerà da avà cù e seguenti parolle nantu à i so cunti di e social media:

"Cari pensionati, ùn vi lasceremu micca solu quandu avete più bisognu. Continueremu u supportu mensile di 1000 TL chì furnimu à i nostri pensionati chì guadagnanu salarii sottu à u sogliu di a fame è sò intitulati à riceve assistenza suciale. "Seremu ancu cun voi cù 400 TL di supportu di carne ogni mese è 500 TL mensili di supportu di gas naturale durante i mesi d'invernu".