Percorsu in l'Importazioni di Pietra Naturale Arabia Saudita

L'esportazioni di petra naturale da a Regione Egea à l'Arabia Saudita anu aumentatu da 71 per centu.

L'Associazione Exportatori di Minerali di l'Egeu, chì vole corona l'evoluzione pusitiva di e relazioni pulitiche trà Turchia è Arabia Saudita cù u cummerciu mutuale, urganizerà una "Organizazione di Delegazione di Cummerciu Settoriali" in l'Arabia Saudita trà u 21-25 di ghjennaghju di u 2024.

İbrahim Alimoğlu, presidente di l'Associazione Esportatori di Minerali Egei, hà dettu chì l'industria turca di petra naturale hà da sperimentà una perdita di sangue di 2023 per centu in 8 per via di a recessione in l'ecunumia mundiale, l'inflazione alta in Turchia, i tassi di scambiu bassu, l'aumentu di i costi di u travagliu. è i prublemi à accede à i finanzii, è chì 2022 miliardi 2 miliardi di lire seranu persi in 96. Hà nutatu chì l'espurtazioni di petra naturale, chì eranu milioni di dollari, diminuite à 1 miliardi 936 milioni di dollari, è chì anu focu annantu à l'attività di marketing per piantà sta perdita. .

Sottulineendu chì vedenu chì u cursu pusitivu di e relazioni pulitiche trà l'Arabia Saudita è a Turchia hè riflessu positivamente in i figuri di l'esportazioni in 2023, u presidente EMİB Alimoğlu hà dettu: "L'esportazioni di u nostru settore naturale turcu à l'Arabia Saudita anu aumentatu da 2023 per centu in 39, da 82 milioni di dollari à 114 milioni di dollari. Avemu dimustratu un graficu più successu in l'esportazioni di petra naturali da l'Associazione di Esportatori Minerali Egei à l'Arabia Saudita. E nostre esportazioni, chì eranu 2022 milioni di dollari in 14, anu aumentatu da 2023 per centu à 71 milioni di dollari in 24. Tutte queste esportazioni sò custituiti da prudutti trasfurmati. "U nostru scopu hè di aumentà l'esportazioni à l'Arabia Saudita à 500 milioni di dollari à mediu termini", disse.

E REUNIONI B2B SERRANNE FATTE CU IMPORTATORI SAUDI

Informendu chì a Delegazione di u Cummerciu Settoriale hà da mantene cuntatti in Riyadh è Dammam, i dui centri cummerciale impurtanti di u mercatu di l'Arabia Saudita, Alimoğlu hà dettu: "Avemu tenutu riunioni bilaterali di cummerciale (B2B) è visite di magazzini è cumpagnie, riunendu i nostri esportatori è Saudi. importatori in l'Arabia Saudita. L'industria di a custruzione hè in crescita in l'Arabia Saudita. Una grande quantità di marmura hè aduprata in u paese per prughjetti residenziale, cummerciale è infrastrutturali. U guvernu di l'Arabia Saudita incuragisce l'usu di marmura. "Cuntinuemu à aumentà i nostri cuntatti in l'anni à vene per cresce in stu mercatu", disse.

Affirmando chì l'Arabia Saudita hè un paese riccu di petroliu, dendu cusì un surplus annuale di cummerciu esteru di 224 miliardi di dollari, Alimoğlu hà dettu: "L'economia di l'Arabia Saudita hà registratu una forte crescita di 2022 per centu in 7,6. Questa crescita hè duvuta à l'aumentu di l'investimenti in settori cum'è l'infrastruttura è u turismu. In linea cù a so Visione 2030, u guvernu di l'Arabia Saudita investe in settori cum'è u turismu, a minera, a salute è a tecnulugia. Stabbiliscenu cità intelligenti chì saranu a nova faccia di Riyadh. A struttura in forma di cubi chjamata Mukaab serà a visione di questi insediamenti intelligenti. "U nostru scopu più grande hè di utilizà u marmura turcu più intensivamente in queste cità intelligenti, chì saranu stabilite cù un investimentu di 48 miliardi di dollari", disse.