L'ostaculi sò superati unu per unu in Bursa

A municipalità metropolitana di Bursa supera l'ostaculi unu per unu LzOPHUw jpg
A municipalità metropolitana di Bursa supera l'ostaculi unu per unu LzOPHUw jpg

A Municipalità Metropolitana, chì hà implementatu diversi prughjetti per permette à i citadini disabili di participà facilmente à tutti i campi di a vita suciale in Bursa, ùn hà micca cumprumissu a so pulitica di discriminazione positiva versu l'individui cù bisogni speciali in tuttu u 2023. In tuttu l'annu, 2836 studienti anu assistitu à i corsi urganizati per aiutà e persone cù bisogni speciali à sviluppà e so cumpetenze prufessiunali in diverse branche è à facilità a vita di ogni ghjornu di e famiglie disabili. In u quadru di i servizii educativi, una cuntribuzione hè stata fatta à l’integrazione suciale di e persone disabile chì frequentanu corsi cum’è l’informatica, l’artisanat, a pittura, a musica è i balli populari.

Diversi prugrammi di supportu suciale sò stati urganizati per e persone è i gruppi residenti in Bursa chì anu bisognu di prutezzione, cura è assistenza "per via di l'inadeguatezza socioeconomica". Dispositivi per l'audizione è u monitoraghju, protesi-ortesi, sedie a rotelle manuali è alimentate da batterie, letti per i pazienti, pannolini per i pazienti, apparecchi respiratori, alimenti senza glutine, Kart16 è alimenti, è ancu supportu per i beni di a casa in casu di disastri, sò stati consegnati à quelli chì si trovanu. bisognu. In tuttu l'annu, 144 sedie a rotelle manuali è alimentate da batterie, 94 letti per pazienti è cullette, 2254 forniture mediche, 641 pannolini per pazienti è 100 scatuli di pacchetti alimentari senza glutine sò stati furniti.

U Serviziu d'Assistenza Stradale di a Municipalità Metropolitana (SEYYAH), chì risponde à a riparazione è u mantenimentu di sedie à rotelle, a sostituzione di a batteria è i pezzi di ricambio gratuitamente per impedisce a libertà di trasportu di e persone disabilitate da esse ristretta, hà ancu attiratu una grande attenzione. In tuttu l'annu, 2 persone anu benefiziu di u serviziu furnitu mobile cù 1027 veiculi commerciali ligeri. Inoltre, u numeru di stazioni di rifornimentu in diversi punti di a cità hè statu aumentatu à 21 per chì i citadini ponu viaghjà in modu fluidu è facilmente carricà i so veiculi alimentati da batterie. U trasportu di 291 citadini chì utilizanu veiculi alimentati da batterie è manuali à istituzioni è urganisazioni pubbliche hè statu furnitu da veiculi disabili cù ascensori speciali.

Circa 48 mila persone anu participatu à 6 avvenimenti urganizati in tuttu l'annu in u scopu di riunioni, seminarii, cunferenze, avvenimenti suciali culturali è attività di sensibilizazione per sviluppà e cumpetenze suciale, culturale è sportive di i studienti cù bisogni speciali. I servizii di cunsulenza è di guida sò stati furniti à 5032 persone in tuttu l'annu in quantu à tutti i diritti cuncessi à e persone disabili è i so parenti, i servizii municipali è cumu si ponu prufittà di elli. E persone disabili sò state fatte per sentenu speciali cù prughjetti cum'è "One House, One World", "No Barriers to Sports", "Disabled Dart Team" è "Let My Cake Be Gluten-Free". In u scopu di u prughjettu "Let My Cake Be Gluten-Free", 755 pasticci senza glutine sò stati distribuiti è l'anniversarii di i citadini cù bisogni speciali sò stati celebrati.

BURSA, A CITTÀ SENZA BARRIERA

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu ch'elli facenu sforzi intensi per "eliminà tutti l'ostaculi à l'accessu di i citadini disabili à i servizii" in cunfurmità cù a visione di "Città senza barriere Bursa". Ricordendu chì circa u 15 per centu di a pupulazione di u mondu hà diverse disabilità, u sindaco Aktaş hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana, sviluppemu prughjetti per attirà l'attenzione à i prublemi affrontati da i nostri citadini disabili è per pruduce soluzioni. "In cunfurmità cù a nostra visione Bursa di a cità senza barriere, dicendu" Ùn ci sò micca ostaculi in questa cità ", rendemu i marciapiedi, e strade, i passaggi superiori, i passaggi sotterranei, l'attrazioni storiche è turistiche in a nostra zona di rispunsabilità dispunibili à e persone disabili. senza avè bisognu di nimu ", disse.