Mappa di Strada Ecunomica da Izmir à Turchia

U sistema di seguimentu di a decisione di u Cungressu Economicu di u Secondu Seculu, urganizatu in u 2023 sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Izmir è chjama à tutta a Turchia per custruisce u futuru, hè stata lanciata. In questu modu, i stakeholders è l'esperti puderanu seguità è aghjurnà e decisioni pigliate à u cungressu.

U sistema di seguimentu di a decisione di u Cungressu Economicu di u Seculu Seculu, chì hè statu tenutu in Ahmed Adnan Saygun Art Center (AASSM) u 15-21 di marzu 2023 sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Izmir è hà attiratu una grande attenzione, hè statu lanciatu. I stakeholders è l'esperti puderanu seguità è aghjurnà e decisioni prese à u cungressu nantu à u situ web declarationlar.iktisatkongresi.org cù u sistema preparatu da l'Agenzia di Pianificazione Izmir (İZPA).

Stakeholder è esperti seguiranu e decisioni

In u sistema preparatu, l'articuli decisu da i gruppi di agricultori, travagliadori, industriali, cummircianti è cummercianti, chì custituiscenu i trè attori principali di u cungressu; Serà monitoratu regularmente da istituzioni è esperti chì cuntribuiscenu à u cungressu. I stakeholders è l'esperti cuntribuiscenu à u monitoraghju di e decisioni di u Cungressu inserendu i cambiamenti legali riguardanti l'articuli, esempi di applicazioni, sviluppi internaziunali è suggerimenti in quantu à e decisioni in u sistema di seguimentu di decisione.

Serà presentatu à u publicu cum'è un rapportu di prugressu

A parte introduttiva di a dichjarazione finali, chì hè stata vutata è accettata da trè principali attori in u Cungressu Economicu di u Seculu Seculu, hè custituita da 4 capituli è 92 decisioni. Ci sò 16 principii è 51 decisioni in a dichjarazione di i travagliadori, 18 principii è 62 decisioni in a dichjarazione di l'agricultori, è 27 principii è 98 decisioni in a dichjarazione di l'industriali, i cummercianti è i cummercianti.

U segretariatu di u sistema, chì assicurerà chì i stakeholders di u Cungressu Economicu di u Secondu Seculu seguitanu e decisioni di u cungressu, serà gestitu da İZPA.

I sviluppi in e decisioni prese seranu publicati è presentati à u publicu da l'Agenzia di Pianificazione di Izmir (IZPA) cum'è u Rapportu di Sviluppu di u Cungressu Economicu in marzu 2024.

U cungressu hà riunitu centinaie di esperti

Durante u prucessu di preparazione, chì hè in corso da l'agostu 2022, gruppi di agricultori, travagliadori, industriali, cummercianti è cummercianti anu fattu un totale di nove riunioni di stakeholder. Dopu, in quattru riunioni d'esperti intitulate Simu d'accordu cù l'altri, Riturnemu à a nostra natura, Capemu u nostru passatu è vedemu u futuru, più di 150 esperti anu prisentatu i so cuntributi à e decisioni pigliate à e riunioni di stakeholder.

Ciò chì hè statu discutitu in e riunioni di stakeholder è di esperti hè stata valutata in 3 diverse riunioni di u Cunsigliu di Cunsigliu Altu. In u scopu di a preparazione di u cungressu, sò stati ancu svolti Workshops per l'Ecunumia, l'Ecunumia di Strada è l'Educazione, in più di u Forum di a Ghjuventù è u Forum di e Donne. I risultati di tutti questi studii anu furmatu a dichjarazione finale.

Dopu un prucessu intensivu di preparazione di ottu mesi, a dichjarazione finali, in quale i risultati di tutti i studii sò stati cullati, hè statu sottumessu à i voti di i delegati. Di l'articuli 211 in a dichjarazione finali, 27 sò stati decisi cù una annotazione è u restu hè statu decisu à l'unanimità.

A dichjarazione finale di u Cungressu Economicu di u Seculu Seculu da quì accessìbule.