Dui medaglie da Judoka da Manisa

Spor Toto Junior Turkish Judo Championship, chì hè inclusu in u prugramma di attività 2024 di a Federazione Turca di Judo, hè stata tenuta in u Konya Karatay Sports and Congress Center cù a participazione di 63 atleti da 904 pruvince.

Arda Aydın di Manisa Büyükşehir Belediyespor hà vintu a medaglia d'argentu vinendu secondu in Turchia in i cuncorsi di 81 kg. Ümit Çırpan da a squadra verde è bianca hè vinutu terzu in a categuria di 66 chilò è hà guadagnatu a medaglia di bronzu à a fine di e competizioni.

U membru di u Cunsigliu di Manisa BBSK, Özcan Nalbantlar, hà felicitatu l'atleti chì vincenu medaglie in u Campionatu Turcu di Judo Spor Toto Junior, chì hè stata cun una participazione intensa.

Nalbantlar hà dettu: "I nostri ghjucadori di judoka cuntinueghjanu à ottene u ranking turcu in i cuncorsi chì participanu. Felicita à i nostri atleti è coaches chì anu vintu medaglie in u campiunatu in u quale quasi mille atleti anu participatu. "Vogliu u successu cuntinuu di i nostri atleti chì anu guadagnatu u dirittu di participà à u Campu di a Squadra Naziunale Ümit, chì si terrà in Konya u 12 di ferraghju, cù i risultati chì anu ottenutu", disse.