I travagliadori di TÜRASAŞ anu iniziatu proteste supplementari

I travagliadori di a Cumpagnia Joint Stock Company (TÜRASAŞ) di l'industria di i veiculi di u Sistema Ferroviariu Turcu anu protestatu per dumandà un aumentu di u salariu.

Cù a determinazione di u salariu minimu chì serà validu in u 2024, e prutestazioni di aumentu supplementu chì cumincianu in i posti di travagliu publicu sò in crescita. U ghjornu passatu, i travagliadori di Eskişehir TÜRASAŞ avianu ancu reagitu à u so sindicatu, u Sindicatu di i Ferroviari, cù una marcia da davanti à a Direzzione Regiunale versu a piazza di a cità. I travagliadori, chì anu dettu chì i figuri in i negoziati di u cuntrattu cullettivu eranu insufficienti, elencu e so dumande in quantu à l'aumentu di u salariu è a data di u cuntrattu.

Demiryol-İş Union Eskişehir Branch President Ramazan Kaya hà dichjaratu in e so dichjarazioni chì u prublema ùn hè micca un sindicatu è hà dettu: "Da ghjennaghju 2023 à questu ghjennaghju, l'elementu principale hè statu aumentatu di 317 per centu in u salariu minimu è di 346 per centu per i funzionari civili, ma i travagliadori publichi fermanu à 94 per centu. "I nostri travagliadori esigenu un aumento regularmente". disse.

Dopu à a marcia di Eskişehir, i travagliadori di a fabbrica TÜRASAŞ in Sakarya anu tenutu una manifestazione di caffetteria ieri. I travagliadori in Sakarya anu manifestatu e so dumande sbattendu cucchiai è forchette nantu à i tavulini in a cafeteria.

Motivi per l'azzioni

U mutivu principale per l'azzioni di i travagliadori TÜRASAŞ hè a diminuzione di i so salari. I travagliadori di TÜRASAŞ anu ricevutu un aumentu di 2023 per centu in u cuntrattu cullettivu fattu in 94. In ogni casu, questu aumentu s'hè erode contr'à l'inflazione. Sicondu i dati TÜİK, l'inflazione hà superatu u 2023 per centu da ghjennaghju 150. In questu casu, i salarii di i travagliadori TÜRASAŞ anu diminuitu di 56 per centu in termini reali.

I travagliadori dumandanu un aumentu di u salariu. L'aumentu di Seyyanen significa l'aumentu datu à tutti l'impiegati à u listessu ritmu. In questu modu, una parte di a perdita contru l'inflazione pò esse compensata.

I travagliadori dumandanu ancu chì a data di u cuntrattu sia avanzata. L'attuale accordu cullettivu scadrà à a fine di u 2024. I travagliadori volenu chì u cuntrattu sia messu nantu à a tavula u più prestu pussibule è un novu cuntrattu per esse firmatu senza soffre più pèrdite contr'à l'inflazione.

Continuazione di l'azzioni

E prutestazioni di i travagliadori di TÜRASAŞ sò previste di cuntinuà. I travagliadori pensanu à fà prutestazioni cù una participazione più larga se e so richieste ùn sò micca soddisfatte.

E prutestazioni sò previste da esse un esempiu per e prutestazioni supplementari chì anu iniziatu in i posti di travagliu publicu. I travagliadori publichi sustenenu e dumande di i travagliadori TÜRASAŞ.