L'atleti virtuosi seranu cresciuti in Mardin

Duranti a visita à a Direzzione Provinciale di Ghjuventù è Sport, u Direttore Provinciale Beytullah Birlik hà datu infurmazioni à u guvernatore Akkoyun nantu à l'Attività di Ghjuventù è Sport, Servizi di Ghjuventù, Impianti Sportivi, Prughjetti, Servizi di Dormitory, Educazione, Attività Suciali è Culturali realizate in Mardin.

"SE CREEMO L'OPPORTUNITÀ E L'ATMOSFERA, U SUCCESSU SERA INEVITABLE"

Parlendu durante a so visita à a Direzzione Pruvinciale di Ghjuventù è Sport, u guvernatore di Mardin è u sindaco metropolitanu diputatu Tuncay Akkoyun hà nutatu chì i servizii di ghjuventù è i sporti eranu una di e zone induve sviluppi impurtanti anu accadutu in u seculu turcu, induve u cambiamentu, a trasfurmazioni è u sviluppu cuntinuu hà pigliatu. postu in u nostru paese sottu a guida di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan.

U guvernatore Akkoyun hà enfatizatu chì i sviluppi in l'installazione, l'entrenatori è l'atleti licenziati, i clubs sportivi, u sportu di a scola è parechji altri campi in u nostru paese in l'ultimi anni 20 anu aumentatu incomparably paragunatu à u passatu, è hà dichjaratu chì i grandi successi sò stati ottenuti in u mondu internaziunale.

In riferimentu à l'impurtanza di i dirigenti è l'entrenatori chì travaglianu in strutture sportive chì sò diligenti è cuscenti, u guvernatore Akkoyun hà dichjaratu chì u successu hè inevitabbile quandu creamu l'ambiente è l'atmosfera adattati per u successu.

"AVERIAmu ELEVATE ATLETI ETICI E VIRTUOSI"

Governatore / Vice Sindaco Metropolitanu Akkoyun hà nutatu chì u nostru paese hà furmatu atleti di successu internaziunale in l'ultimi anni è hà ottinutu risultati notevuli in i campiunati mundiali, è enfatizatu chì u sport insegna à i nostri ghjovani à esse morali è virtuosi.

U guvernatore Akkoyun hà dettu: "In più di avè successu, i nostri figlioli è i ghjovani anu da esse individui chì seranu benefizii per u so paese, a nazione è a famiglia. L'impurtante hè chì i nostri atleti sò cuscenti di a moralità, a virtù, l'amore di a patria è l'amore di a bandiera cù u successu. Crescemu i nostri figlioli è ghjovani in armunia cù i valori di a nostra sucità, cuscenti è cuscenti naziunali. U nostru Mardin hà un putenziale significativu in u campu di a ghjuventù è u sport. Avemu boni facilità è entrenatori, è ancu atleti talentu. "Continuemu à sustene i nostri ghjovani è atleti cù tutti i nostri mezi, cum'è avemu fattu finu à avà, per assicurà u so successu in l'arena naziunale è internaziunale", disse.