MHP hà tenutu u so primu rallye in Mersin

U presidente di MHP Devlet Bahçeli si n'andò in u campu per l'elezzioni lucali.

Bahçeli, chì hà iniziatu i so manifestazioni in u 104 anniversariu di a dichjarazione di u Pattu Naziunale, hà urganizatu a prima manifestazione di u so partitu per l'elezzioni lucali in Mersin.

"CHP FALLA A CLASSE"

"L'ultimi 5 anni di delusione anu da esse compensati", hà dettu Bahçeli, aghjustendu: "A pulitica di l'ingannimentu è di l'imbiccu deve esse finita. A pulitica CHP hà fiascatu. "Quelli chì ùn a facenu micca duveranu lascià, quelli chì a facenu deve vene", disse, manu in manu, core à core, spalla à spalla per l'avvene di Mersin è hà dumandatu l'appruvazioni per i prossimi 5 anni. Bahçeli hà dettu: "U CHP d'oghje hè fallimentu" è aghjunse: "CHP hè un prigiuneru, hè occupatu".

Bahçeli, chì hà annunziatu i candidati di u distrittu di MHP in Mersin, chì entrerà in a razza cù Serdar Soydan in Mersin, unu per unu, hà dichjaratu chì ci sò 63 ghjorni per a municipalità di bugie è distruzzioni è hà dumandatu u sustegnu.

"I Stati Uniti duveranu ritirà da a Siria è l'Iraq".

U presidente di MHP Devlet Bahçeli hà dettu chì a presenza di i Stati Uniti in Siria è Iraq hè illegittima. "I Stati Uniti sò disturbati da a nostra prisenza in Iraq è Siria è e nostre azzioni contr'à l'urganisazione terrorista separatista", disse Bahçeli, aghjustendu: "Dopu à a crisa di Texas, a prisenza di i Stati Uniti in i paesi vicini hè illegittima. "L'USA deve ritirassi cumplettamente da a Siria è l'Iraq", disse.

Bahçeli hà dettu: "Fin chì MHP è l'Alianza di u Populu esistenu, l'ugettivi di u Seculu Turchinu diventeranu è darà a direzzione storica".

A prossima tappa di u Leader MHP serà Manisa, induve u so partitu hà vintu a cumuna metropolitana in 2019. Darà i so messagi à Cumhuriyet Square u 4 di ferraghju.