Messaghju "Ucraina" da u Ministru Uraloğlu

Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu, Ministru di u Cummerciu Prof. Dr. Inseme cù Ömer Bolat, hà assistitu à u "Foru per a Ricostruzione di l'Ucraina" tenutu à l'Hilton Maslak Hotel in Istanbul. Prima di u foru, u Ministru Uraloğlu hà scontru cù u Vice Primu Ministru ucrainu è u Ministru di u Sviluppu di l'Infrastruttura di e Cumunità è Regioni Oleksandr Kubrakov è a so delegazione chì l'accumpagna.

Durante a riunione trà e duie delegazioni, u prucessu di custruzzione di l'Ucraina, pussibuli opportunità di cuuperazione trà i dui paesi è i prughjetti infrastrutturali in i quali l'imprese turche participanu attivamente sò stati discututi.

Durante a riunione, u Ministru Uraloğlu hà manifestatu a so tristezza per a guerra trà Russia è Ucraina è hà dettu: "L'integrità è a sicurità di l'Ucraina hè assolutamente assai impurtante per noi, è u nostru presidente hà dimustratu una vuluntà assai chjara à quellu puntu. Spergu chì a pace serà stabilita prestu quì. L'integrità di l'Ucraina hè assicurata. È faremu megliu cù relazioni megliu, ma ci sforzemu di esse à u puntu megliu in e cundizioni attuali ". disse.

U Ministru Uraloğlu hà enfatizatu chì a Turchia hà rializatu u so duvere in quantu à u trasportu terrestre trà Turchia è Ucraina è hà dettu: "In u trasportu stradale, facemu veramente tuttu ciò chì ci vole à fà quì è l'avemu liberalizatu cumplettamente è estensu finu à a fine di u 2024. ." disse. U Ministru Uraloğlu hà ancu toccu l'accordu di u corridor di granu è hà dettu: "Comu sapete, ci sò ancu 12 navi stranded in Ucraina. Ùn pudemu micca caccià elli, u vostru sustegnu serà preziosu ancu in questu sensu ". disse.

Ricordendu chì a Turchia hè trà i primi 5 paesi chì sustenevanu a convocazione di riunione d'urgenza di l'Organizazione Marittima Internaziunale (IMO) per via di a guerra Russia-Ucraina, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "In riferimentu à l'incomodità di l'Ucraina cù i navi chì venenu in Turchia da a regione di Crimea, Uraloğlu. hà dettu: "Da quì chì i navi chì partenu anu disattivatu u sistema di ricunniscenza automatica, pudemu micca sapè esattamente da induve venenu. "Vogliu chì sapete chì quandu facemu i risultati, imponemu ancu sanzioni cum'è rinvià è impone penalità pesanti", disse.

U ministru ucrainu di e cumunità, e regioni è u sviluppu di l'infrastruttura, Oleksandr Kubrakov, hà ringraziatu u ministru Uraloğlu per a so ospitalità è l'hà invitatu in Ucraina u più prestu pussibule.