Murat Kurum hà annunziatu i so prughjetti di Istanbul

  U candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Murat Kurum, u candidatu di l'Alleanza Populare AK Party, Murat Kurum, hà dichjaratu ch'elli determinaranu i prossimi 100 anni di Istanbul è parleranu di i grandi passi di 2034 è 2053, è annunziate i so prughjetti à a "Turkey Century Istanbul Vision Meeting".

In u so discorsu, chì hà iniziatu dicendu "Istanbul hè per tutti noi" à l'amatori d'Istanbul è ringraziendu à tutti quelli chì ci sustenevanu, Kurum hà sottolineatu chì si parlavanu di a suluzione, micca di l'impassu.

Murat Kurum hà dettu: "Parleremu di altruismo, micca di altruismo." "Parleremu di speranza, micca di disperazione". Oghje diceremu tutti inseme: Avà hè u tempu di Istanbul. Imbarcaremu in una strada benedetta solu per Istanbul, solu per u futuru di Istanbul. Semu tutti inseme oghje. Semu inseme cù i nostri artisti è atleti. Semu inseme cù i nostri fratelli disabili è i ghjovani. Cù tutti in sta stanza oghje; Avemu unitu e nostre mani per Istanbul, avemu riunitu cù eccitazione è entusiasmu per a Visione di Istanbul di u Seculu Turcu. Istanbul Vision; Questa hè a pusizione chì finisce cù u malu prugressu di sta cità trascurata. Hè a visione chì i quartieri trascurati è e strade mancanu. Istanbul Vision hè soprattuttu a visione di e persone. Hè a visione di tutti i Istanbuliti da sette à settanta. Sò à tutti voi; à a nostra riunione "Turkish Century Istanbul Vision", chì hà da inizià a risurrezzione è risurrezzione in questa cità di Istanbul; "Vi salutu, m'hà datu l'onore, avete purtatu gioia", disse.

Murat Kurum hà dettu: "A Municipalità di u Partitu AK brillava cum'è una stella per a prima volta in Istanbul 30 anni fà". Stu prugressu brillanti di Istanbul, chì hà iniziatu in u 1994, sfurtunatamenti intrutu in un interregnu sfurtunatu in 2019. Istanbul cù un approcciu municipale part-time; Hè diventatu un intricatu di prublemi. Ci hè attualmente un grande caosu è cunfusione in Istanbul chì stancu a ghjente di sta cità. È stu caosu hà circundatu cumplettamente sta cità oghje. Ma Istanbul ùn hè micca impotente. Evaluà tutti i prublemi di a nostra bella cità da una perspettiva olistica; "Offremu un novu approcciu di gestione chì mette a ghjente in u centru, à u serviziu di voi, Istanbuliti", disse.

Sottulineendu chì anu da fà duie altre grandi mosse chì facilità u trafficu d'Istanbul, Kurum hà dettu chì si moveranu i terminal di autobus Esenler è Harem, chì affettanu negativamente u trafficu di Istanbul.

"Avemu stabilitu 6 novi centri logistichi da i dui lati", hà dettu Kurum, aghjustendu: "Cù sti dui prughjetti, moveremu circa 1 milione di trafficu di veiculi pesanti in u trafficu urbanu à a periferia di a cità. "Cù un mudellu di distribuzione pianificatu, riduceremu u tempu di viaghju in u trasportu urbanu di 20 per centu", disse.

"Aghjunghjeremu 3 LINEE NUOVE À U TRANSPORTU MARITORE"

Ancu s'è pochissime cità in u mondu anu una geografia unica cum'è Istanbul è un mare chì passa per u mezu, Kurum hà dichjaratu chì l'amministrazione attuale ùn hà micca pigliatu passi per incuragisce è sviluppà u trasportu marittimu è hà dettu: "Travaglieremu cù mudelli assai efficaci nantu à u mare. trasportu. Da Beylikdüzü à Avcılar, Bakırköy, Yenikapı, Eminönü, Kabataş, cum'è Beşiktaş; Stabbiliremu mini pier in u Side Anatolian, chì seranu creati in modu simili nantu à a Costa Maltepe. Aumenteremu u serviziu cù voli veloci è frequenti, soprattuttu durante l'ora d'affari di a matina è di a sera. Duppieremu a parte di u trasportu marittimu cù questi travaglii. Aghjunghjeremu 2 linee novi à u trasportu marittimu. "Rafforzeremu l'opportunità di trasportu alternativu à l'autostrada cù i nostri prughjetti di traghetti İstinye-Yenikapı, Çubuklu-Yenikapı, Çengelköy-Yenikapı", disse.

"I NOSTRE 600 MIL CASE DEBEN ESSERE CONVERTITE URGENTEMENTE"

Enfatizendu chì sò stati nantu à u campu per 15 ghjorni, Kurum hà dettu chì l'agenda di l'Istambuli hè u terrimotu è a trasfurmazioni.

« A vi dicemu, e nostre mamme, i nostri figlioli ; "Avemu prumessu un Istanbul per i disastri", hà dettu Kurum, aghjustendu: "Attualmente avemu un totale di 39 milioni di case è posti di travagliu in 7,5 distretti. Sfurtunatamente, 1,5 milioni di questi sò in risicu. E nostre 600 mila residenze anu da esse trasfurmate urgentemente. Prima di l'elezzioni lucali 2019; Hè statu dettu: "Avemu dichjarà a mobilizazione di u terrimotu". Hè statu dettu: "Prepararemu Istanbul per un terremotu in 5 anni". U scopu hè statu stabilitu: "Trasformeremu 20 mila casi ogni annu è 5 mila case in 100 anni". Hè statu prumessu chì "avemu compie rapidamente 15 mila unità di abitazioni suciale". In fatti, questu hè ciò chì descrivemu cum'è l'anni 5 persi; Ùn esse capaci di furnisce ancu 5 per centu di ciò chì avete prumessu. Cù u numeru di case chì hà pruduttu, a cumuna metropolitana ùn pudia micca ghjunghje à a mità di successu ancu di unu di i nostri cumuni di distrittu. Infatti, cum'è dicenu; "Se cuntinueghjanu à questu ritmu, ponu compie a trasfurmazioni in 100 anni", disse.

"Gestisceremu tuttu u prucessu di disastru cù ISTANBUL DIGITAL TWIN"

Nutendu chì implementanu u Sistema centrale di Gestione di Rischi di Disastru in Istanbul, l'Autorità hà enfatizatu chì serviranu 2 milioni di persone in tutte e zone di riunioni chì organizzeremu in tutta Istanbul.

In Istanbul di i zitelli; Nutendu chì furnisceranu supportu nutrizionale à e nostre scole per i nostri zitelli di a scola primaria, l'Istituzione hà nutatu chì furnisceranu trasportu à i nostri studienti di a scola primaria completamente gratis è chì e scole seranu igiene è sicure. Dichjarà chì nimu studiente bramarà a mamma, u babbu o u fratellu, l'Istituzione hà prumessu chì i studienti chì vanu in a so cità nativa pagaranu a mità di u bigliettu di l'autobus duie volte à l'annu.

"A STORIA SERA RESCRITTA IN ISTANBUL"

L'istituzione hà dichjaratu chì Istanbul serà a nostra direzzione è a nostra vita, è chì riscriveranu a storia in Istanbul a sera di u 31 di marzu. Dichjarà chì u municipalismu di e social media finisce a sera di u 31 di marzu è u veru municipalismu hà da cumincià, Kurum hà dettu: "Da u 1 d'aprile, i venti di l'abbundanza, a fratellanza è a pace soffiaranu in u celu di Istanbul. "Fighjendu u periodu di l'Interregnu in Istanbul, rinasceremu a so ascesa è risurrezzione di novu", disse.

À a fine di a so presentazione, chì durò circa duie ore, Kurum hà datu una foto di gruppu à a stampa cù i dirigenti di u partitu è ​​i candidati presidenziale, cantendu a canzone "Only Istanbul".