Risultatu di l'offerta di custruzzione di Mamak Metro

A Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) hà tenutu l'offerta per a custruzzione di u metro Mamak, chì serà custruitu cù una nova linea di estensione da Dikimevi à Nato Road.

Aga-Özgün Partnership, Cengiz İnşaat, Dillingham İnşaat, Gülermak, Kalyon İnşaat, Kolin İnşaat, Makyol, chì hà passatu a fase di pre-qualificazione per l'offerta intitulata "A1 Line Dikimevi-Nato Road Rail System Supply, Installation and Commissioning Construction Works" u Dipartimentu di l'Affari Tecnici, Rönesans 9 cumpagnie, cumprese Yapı Merkezi, sò state invitate à presentà offerte u 9 di nuvembre di u 2023. 15 cumpagnie anu presentatu offerte per l'offerta tenuta u 5 di ghjennaghju.

  1. L'offerta di Cengiz İnşaat hè di 575 milioni 141 mila 666.9 Euro senza IVA,
  2. L'offerta di Gülermak hè di 579 milioni 767 mila 6 Euro senza IVA,
  3. L'offerta di Kolin İnşaat hè di 594 milioni di euro senza IVA,
  4. L'offerta di Makyol İnşaat hè di 579 milioni 257 mila 958.6 Euro senza IVA,
  5. RönesansL'offerta hè di 605 milioni 444 mila 485 Euros, senza IVA.

ABB è u Bancu Europeu per a Ristrutturazione è u Sviluppu (BERD) inizieranu un prucessu di valutazione per tutti i documenti è documenti supplementari richiesti cù l'offerte ricevute. Dopu chì u prucessu di valutazione di l'offerta hè finitu, a decisione di l'offerta serà notificata à e cumpagnie via a Piattaforma Internaziunale di Offerta.

7.4 KM LUNGHEZZA 8 STAZIONI

ABB, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, l'Assemblea ABB, a Strategia Presidenziale è a Direzzione di u Budget, u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze, appruvatu è appruvatu u metro Mamak, chì include una nova linea di estensione cù una lunghezza di 7.4 chilometri è 8 stazioni, Per allargà u sistema di ferrovia leggera Ankaray chì serve trà AŞTİ è Dikimevi, hà finitu i prucessi di decisione. A linea di estensione, situata in i cunfini di Mamak Abidinpaşa, Aşık Veysel, Tuzluçayır, General Zeki Doğan, Fahri Korutürk, Cengizhan è quartieri Akşemsettin, parte da a stazione Dikimevi esistente, cuntinueghja attraversu un corridore vicinu à a Strada di a Facultà Medica è a Strada Nato Yolu. , è cuntinueghja per via Sultan Fatih Street è Doğukent Street. Finisce cù a stazione cuncepita in l'area di intersezzione à l'intersezzione. Inoltre, l'applicazioni di segnalazione trà e stazioni AŞTİ è Söğütözü, per a quale a fabricazione di tunnel è stazioni hè stata finita, è a mudernizazione di signalazione di a linea Ankaray esistente sò ancu incluse in u scopu di stu travagliu. L'offerta, chì hè realizata in cunfurmità cù e regule di l'offerta di u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD), hè realizata in cunfurmità cù a legislazione di u cuntrattu "Libru Rossu".