Candidatu di Re-Welfare Sedat Yalçın: Aggiungeremu valore à Bursa

Bursa Press è i membri di u partitu anu manifestatu un grande interessu in a riunione di prumuzione di i candidati tenuta cù a participazione di u vicepresidentu di u Partitu Re-Welfare Naim Öztürk, u membru di u Cunsigliu Esecutivu di Decisione Centrale Mesut Yıldız, u presidente provinciale di Bursa di u Partitu Re-Welfare, Murat Kolancı, è ancu u District YRP. Candidati à u sindaco.

Sedat Yalçın, chì hè statu accoltu cù manifestazioni d'amore da i membri di u partitu in Kestel à u so ritornu à Ankara, hè statu accumpagnatu da un convoi entusiastu à a sala induve si teneva a Reunione di Promozione di i Candidati.

U candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Sedat Yalçın, in u so discorsu à a riunione di presentazione di i candidati, hà dichjaratu ch'ellu hà una storia di 10 anni in u Ministeru di Finanze è Tesoru è hà dettu: "In seguitu, aghju cunsultatu grandi cumpagnie cum'è certificatu. Contabile Publicu. "Dopu, aghju participatu à a pulitica è serviu Bursa è u nostru paese per più di 20 anni", disse.

Enfatizendu chì i prublemi sperimentati da e cità, u publicu è i citadini ùn ponu micca esse trattati da una sola perspettiva, Sedat Yalçın hà dettu chì e diverse aree di cumpetenza devenu esse incluse in u prucessu per risolve i prublemi. Enfatizendu chì ci duverebbe esse una amministrazione in Bursa induve nimu serà marginalizatu è tutti ponu esse ghjunti, Yalçın hà dettu: "Bursa hè una cità induve millaie d'anni di sperienza sò stati purtati à vita. Hè una cità cù una cultura industriale, terreni agriculi è turisimu. Hè necessariu di studià. Ùn pudemu micca risolve senza sapè. Tutte e cità in u mondu sò in cumpetizione. Duverebbe cumpete in quasi tutti i campi in u turismu è l'investimentu. Nè i turisti, nè l'investituri vanu in cità senza cuscenza ambientale. L'ambiente deve esse mantenutu pulitu. Bursa hè una cità cù cundizioni fisiche difficili. Pudemu fà assai più prufittu da l'industria. Ci hè una cosa cum'è OSB verde in u mondu. Ùn pudete micca vede alcuna industria in a cità. Ognunu di elli hè fora di a cità. Ci hè una cultura di sustenibilità. L'amministrazione publica farà questu. "Ci deve esse una suluzione chì ognunu pò participà, senza ghjucà cù u pane è u burro di a sucità", disse.

Yalçın hà ancu fattu dichjarazioni impurtanti in quantu à u prublema di l'energia; Hà enfatizatu ch'elli anu prughjetti chjaru per i gruppi svantaggiati, chì anu da annunzià unu d'elli ogni settimana, è ch'elli risolveranu soprattuttu u prublema di l'abitazione di i studienti.

"FAREmu 40 PER CENT SCONTU SU L'ACQUA"

Sedat Yalçın hà rimarcatu chì anu realizatu travaglii storichi gestionendu cù successu 4 elezzioni impurtanti durante u so mandatu cum'è presidente provinciale di u Partitu AK Bursa; "Avemu una cultura di esse rispunsevuli di u nostru travagliu. A pruprietà di a nazione affidata à voi deve esse rimessa senza perde u valore. In questu prucessu, vi vede e spese elettorali di u Partitu Re-Welfare in modu trasparente. Facemu cunferenze di stampa ogni settimana. Governeremu Bursa basatu annantu à u meritu. In l'ultime 3 simane, avemu da prisentà i prughjetti chì avemu preparatu dapoi anni. "In più, se avemu a furtuna di vince l'elezzioni, faremu un scontu di 40 per centu nantu à l'acque di a prima tappa di Bursa", disse.

Dichjarà chì vulia parlà solu di Bursa durante l'elezzioni, u candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Sedat Yalçın, hà cunsigliatu à tutti i candidati di fà u listessu.

U presidente provinciale di Bursa, Murat Kolancı, hà dichjaratu chì u Partitu Re-Welfare hè andatu à l'elezzioni cù u so propiu candidatu in Bursa cù u spiritu di u 94 è hà dettu: "Avà u pruprietariu di l'affari hè daretu à a rota. "U Partitu Re-Welfare dirigerà a pulitica di Bursa", disse.