U Ministru Uraloğlu hà visitatu Container City in Malatya

u ministru uraloglu visita à a cità di container in malatya Jqkaxxp jpg
u ministru uraloglu visita à a cità di container in malatya Jqkaxxp jpg

Rönesans U Ministru Uraloğlu hà visitatu i residenti di u Holding Malatya Yaşam Kent-1 Container Center è hà scontru cù i citadini. sohbet hà fattu.

Durante a so visita Rönesans Holding hà parlatu per un pezzu cù Doğa Kazancı, chì hà u sindromu di Down è reside in Malatya Yaşam Kent 1 Container City. sohbet U ministru Uraloğlu, inseme cù u guvernatore di Malatya Ersin Yazıcı è u sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Selahattin Gürkan, dopu à l'invitu insistente di a zitella, eranu invitati di a famiglia Kazancı in u containeru per un tempu.

Quì, Anne Yadigâr Kazancı hà dichjaratu à u Ministru Uraloğlu chì u Smiling Faces Cafe apertu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Malatya Selahattin Gürkan per e persone cun Sindrome di Down hè un serviziu impurtante per elli stessi è i so figlioli, è hà dettu: "Caru Ministru, simu grati à i nostri Sindaco Selahattin Gürkan, duvemu. Ùn possu mancu cuntà quantu bè hà fattu. Chì Diu benedica u nostru presidente. In presenza di tutti, vogliu ringrazià assai u nostru presidente. Ùn pudemu micca scurdà di a gentilezza chì u nostru presidente hà fattu per noi in tutta a nostra vita. U nostru presidente hà apertu u Smiling Faces Cafe, è questu locu era un soffiu d'aria fresca per noi. I nostri figlioli sò assai felici in quellu caffè. "Per noi, significa tuttu ciò chì i nostri figlioli sò cusì felici", disse.

Dopu à e dichjarazioni di Anne Yadigar Kazancı, u Ministru Uraloğlu hà dettu chì a felicità di i nostri citadini hè ancu a nostra felicità è hà ringraziatu u sindaco Gürkan per i so servizii.