U direttore generale di TCDD, Pezük, hà participatu à u votu "Shots of the Year" di AA

Hasan Pezük, Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hà participatu à u votu "Shots of the Year", chì includeva ritratti di l'avvenimenti chì anu marcatu 2023 da l'ochji di l'Agenzia Anadolu (AA).

Hasan Pezük hà esaminatu e foto scattate da i ghjurnalisti AA è i fotogiurnalisti in casa è à l'esteru in tuttu u 2023 è hà vutatu per e fotografie in e categurie di "notizie", "ambienti-vita", "sporti", "Gaza: Evidence" è "Termotu: Hope". ".

Hasan Pezük, chì hà sceltu a fotografia di Murat Şengül intitulata "Benvenutu" in a categuria "Termotu: Speranza", hà dichjaratu chì i terremoti accaduti u 6 di ferraghju 2023, centrati in Kahramanmaraş, anu scuzzulatu assai u paese. Hà aghjustatu chì cum'è TCDD, anu riparatu rapidamente e linee affettate in a regione è anu speditu intensivamente l'aiutu.

Hasan Pezuk hà vutatu per a fotografia di Belal Khaled "Looking at the Mother" in a categuria "Gaza: Evidence". "Noi è u mondu sanu fighjemu l'avvenimenti in Gaza cun grande tristezza. "Sfurtunatamente, sta guerra, chì ghjunghjerà à u livellu di u genocidiu in stu seculu, ci ferisce tutti assai". disse.

In a categuria "ambienti-vita", hà preferitu a fotografia "Colori naturali" di Ali Fatih Akçay, mentre chì trà e fotografie in a categuria "notizie", hà vutatu per u quadru "Sky Acrobatics" di Mahmut Serdar Alakuş. "Una foto chì scalda i nostri cori. "Hè ancu assai preziosu in quantu à dimustrà u locu chì u nostru paese hà righjuntu in l'aviazione è a tecnulugia spaziale". hà fattu a so valutazione. Hasan Pezük hà sceltu a fotografia di Fatemeh Bahrami "No Barriers" in a categuria "sport".