U Museu Mantene TCDD è a Guerra di l'Indipendenza Viva Inseme hà battutu un record

U Museu di Residenza è Ferroviari di Atatürk in a Guerra di l'Indipendenza, situatu in u campusu storicu di a Stazione Ferroviaria di Ankara, hà battu un novu record cù a visita di un totale di 2023 mila 16 persone in 454. I turisti lucali è straneri anu mostratu un grande interessu in u museu, chì cuntinueghja à mantene vivu u spiritu di TCDD è a Guerra di l'Indipendenza.

U pianu d'azzione di a Guerra di l'Indipendenza hè stata preparata, a decisione di stabilisce a Gran Assemblea Naziunale Turca hè stata presa, è Mustafa Kemal Atatürk hà dettu: "A sovranità appartene incondizionatamente à a nazione". In u 2023, 203 mila 13 persone, 834 di i quali eranu turisti stranieri, anu visitatu u museu individualmente è 2 mila 437 persone anu visitatu cum'è un gruppu.

U MUSEU LUMINA A STORIA DI A LOTTA NAZIUNALE È A FERROVIA

In a Residenza Atatürk, chì u pianu di terra hè cuncepitu cum'è u Museu di a Ferrovia, diversi documenti riguardanti e ferrovie chì datanu di u 1856, medaglie commemorative, forbici utilizati in l'apertura di stazioni è stazioni, campioni di ferrovia è set di servizii d'argentu utilizati in vagoni di pranzu è di dorme. sò esposti.

Sigilli, diplomi, carte d'identità aduprate durante u periodu ottomanu, carte di serviziu aduprate da u persunale di a ferrovia, i biglietti, i piatti di locomotive a vapore utilizati da TCDD in u funziunamentu di u trenu, e macchine telefoniche è telegrafiche utilizzate in a cumunicazione sò ancu presentati à i visitori.

U sicondu pianu, cuncepitu cum'è una Residenza-Museu, cuntene a sala di ricezione di Atatürk, u studiu, a camera è u bagnu, è a stanza di Fikrîye Hanım. U museu cuntene ancu u ghjurnale Vatan Yevmi datatu 1340 (1924), chì includeva l'obituariu di Fikrîye Hanım, donatu da u nipote di Fikrîye Hanım, Hayri Özdinçer, è ancu u so certificatu di nascita, l'arbre genealogicu, e fotografie, i copriletti, l'oud chì hà ghjucatu, è u mobili chì hà ghjucatu. chì porta a mimoria di quellu ghjornu sin’à oghje, hè cunsirvatu in u so statu attuale.