Sindaco Savaş: "Adottanu i servizii di u Statu"

Savaş hà dichjaratu chì u travagliu di prughjettu nantu à l'infrastruttura è a superstruttura di i 5 distretti risicatu più affettati da u terrimotu hà iniziatu, è chì stanu travagliendu cù università impurtanti, cumpagnie private reputate è esperti per a ricustruzzione di Hatay.

Dichjarà ch'ellu hè statu elettu cum'è sindaco per via di u so travagliu impurtante, u sindaco Savaş hà ringraziatu a ghjente di Hatay per questu è hà dettu chì vinceranu e rielezzioni in l'elezzioni di u 31 di marzu è chì u populu di Hatay u sceglierà di novu.

"SIAMO AVANTI IN U SONDAGE, VINCEREmu L'ELEZIONE"

Parlendu di u prucessu di candidatura, Savaş hà dettu: "Sò statu invitatu à CHP in 2014. À quellu tempu, ci era persone in u partitu chì s'opponenu à a mo candidatura. Tuttavia, ancu s'è i risultati di l'inchiesta anu dimustratu CHP daretu, avemu vintu facennu una diferenza annantu à i nostri cuncurrenti. In a mo seconda candidatura HBB, avemu aumentatu sta differenza è hà vintu l'elezzione di novu. Hè un onore per esse numinatu novu da u mo partitu. "Semu avanti in i sondaggi, vinceremu di novu l'elezzioni", disse.

Dichjarà chì a discussione di e diverse opinioni hè una esigenza di a demucrazia, Savaş hà dettu chì u CHP hà una struttura demucratica è chì ognunu pò esprime e so opinioni liberamente, postu chì ùn ci hè micca una regula unicu.

HATAY ùn vive micca in u mondu virtuale

Nutendu chì ci sò attacchi contr'à ellu, in particulare nantu à e social media, è circa u 96 per centu di elli sò fora di Hatay, Savaş hà dettu: "Ascoltu a critica di i mo concittadini cù tuttu u rispettu, anu un postu in a mo testa, ma a maiò parte di quelli chì scrivenu nantu à noi è Hatay ùn anu nunda à fà cù a nostra cità. Ci sò ancu quelli chì ùn anu micca vistu Hatay. Dicu chì quelli chì scrivenu articuli calunniosi prima di vene in a nostra cità cercanu valutazioni è interazzione, è lascio queste persone à a discrezione di u publicu.

Disconnecting from the realities of Hatay and life and arguing and conflicting in digital media ùn beneficerà nimu. Hatay ùn campa micca in u mondu virtuale. "dissi.

Guerra, negando l'allegazioni chì s'hè oppostu à a trasfurmazioni urbane, hà dettu: "In u 2013, aghju dichjaratu Emek è Aksaray Districts in Antakya cum'è zone risicate. S'ellu fussi contru à a trasfurmazioni urbane, dichjarà sti lochi cum'è zone risicate ? Aghju oppostu à un prughjettu induve a terra ùn puderia micca sustene l'edificazioni di 13 piani, ùn mancava di facilità suciali è i beneficiari eranu vittime.

"Ancu a gelatina di i nostri libri chì cuntenenu a strategia di trasfurmazione urbana, chì avemu preparatu per una zona di 1 ettari in Antakya è mandatu à u Ministeru in 1440 annu, ùn sò micca stati aperti". disse.

Rispondendu à a quistione nantu à a dichjarazione di alcune regioni di Antakya è Defne cum'è zone di riserva da u Ministeru di a Guerra, l'Ambiente è l'Urbanizazione, Savaş hà nutatu chì sò stretti seguitori di i prughjetti chì sò realizati senza dannu l'unità, a sulidarità è u tissutu suciale di Hatay.

"U GUVERNU DEVIA CAMBIARE U REGULAMENTE PER L'ISSUE DI LICENZA DI COSTRUZIONE

Savas, chì hà suggeritu chì ùn anu micca emessu permessi di custruzzione per 10 anni è chì u regulamentu di u terrimotu deve esse cambiatu urgentemente, hà dettu: "E municipalità chì ùn anu micca abbastanza tecnicu ùn deve esse datu l'autorità per emette licenze è permessi d'usu di custruzzione. L'autorità di verificazione pigliata da e camere prufessiunali in u 2016 deve esse data di novu à queste camere. "U guvernu duveria cambià u regulamentu in quantu à l'autorità di licenze di l'edificazioni u più prestu pussibule", disse. Rönesans Hà ripetutu una volta chì a licenza per u so situ web hè stata data da a Municipalità Ekinci di u periodu.

Savaş hà dettu: "L'accelerazione di 0,45 Galls prevista per a nostra regione da l'istituzioni pertinenti di u statu hà righjuntu finu à 1,35 in u terrimotu. I dati di accelerazione calculati da u Ministeru sò diffirenti di l'accelerazione causata da un terrimotu. L'accelerazioni deve esse cambiatu. Ùn difendu micca i cuntratturi, ingegneri o cumpagnie di custruzzione.

Tutti quelli chì sò culpèvuli deve esse rispunsevuli davanti à a magistratura. I rapprisentanti di u guvernu anu ancu esse pruvatu. L'edificiu di a polizia è l'uspidale di a cità custruitu in Hatay sò stati ancu demoliti. L'uspidale, chì hè stata permessa da u Ministeru di l'Agricultura per esse custruitu in a zona risicata in u mità di a piaghja, hè stata custruita da TOKİ. "U terrimotu hà tombu 80 persone, a maiò parte di i zitelli è di i zitelli". disse.

I MUNICIPALITÀ CU U PARTITU DI GUVERNARE APPREZZIU I SERVIZI CHE U STATU DEVIA PRENDE.

Criticà u guvernu è e municipalità guvernanti in quantu à u serviziu, Savaş hà dettu: "Una parte hè data à Hatay da u bilanciu generale, cum'è fitre zakat. U guvernu hà annunziatu 6 prughjetti di diga. Ma avà l'animali pascenu in una diga chì hè stata appena custruita. Dapoi u colapsu di u 2013, u prughjettu di u Tunnel Amanos hè sempre aspittendu per esse custruitu. I cumune chì sò in u putere fermanu ancu in fondu in quantu à u serviziu. Inoltre, abbraccianu i servizii furniti da u statu. HBB hà implementatu opere di infrastrutture è superstrutture in parechji spazii, da e piante di trattamentu à e rete d'acqua potabile, in tutti i distretti. Ùn importa micca chì site u partitu di u guvernu o di l'uppusizione in i guverni lucali. U bilanciu chì vene à a municipalità hè chjaru. L'impurtante hè di spende stu bilanciu servendu u publicu. "U statu serve a ghjente da i so tassi, da i tassi chì tutti ricevemu". Ellu hà dichjaratu chì ùn hè micca ghjustu per i candidati di u partitu di u guvernu di prisentà i servizii chì u statu duverebbe furnisce cum'è prumessi.

Savas hà nutatu chì, ancu s'è i rapporti di a Corte di Conti è l'istituzioni pertinenti sò pronti, u casu di HATSU in quantu à i prezzi di l'acqua ùn hè ancu statu cunclusu, è hà dichjaratu chì a tribunale deve piglià una decisione u più prestu pussibule.

U presidente Savaş hà cuntinuatu u so discorsu: "Dopu à u terrimotu, i cumuni, i guvernatori, tutte l'istituzioni ufficiali sò cunsiderate vittime di u terrimotu. Avemu avutu vittime è persunale chì anu persu i so parenti. Malgradu questu, cum'è una cità metropolitana, avemu salvatu millaie di persone. Induve era AFAD in i primi 3 ghjorni? U nostru populu hè mortu urlando sottu à e macerie. "Subitu dopu à u terrimotu in Hatay, quandu nimu era quì, ci eramu di novu è eramu cù i nostri citadini". Ellu hà enfatizatu chì si battenu contr'à un disastru per u quale hè stata suscitata una alarma internaziunale di livellu 4.

"I SIRIANI HAN PIGLIATU PUNTU SETTORI IN HATAY"

Rispondendu à e dumande, Savaş hà dichjaratu chì l'alti tassi di natalità di Siria mette in periculu a struttura di a pupulazione di Hatay è hà dettu: "Omi siriani si maritanu 3-4 donne. I tassi di fertilità di e donne siriane sò assai altu. Pò esse prestu à parità cù a pupulazione turca. Hanu pigliatu assai settori in a regione. Ancu cumprà case è terreni per diversi mezi. Quandu guardemu tuttu questu, simu di fronte à una occupazione di rifuggiati silenziu. Oghje, a nutizia di i martiri vene da a Siria, cù quale avemu avutu relazioni vicini prima di i disordini civili. In a geugrafia induve eramu vicini solu cù a Siria, per via di a sbulicità di e mine nantu à a nostra fruntiera, avemu avà esse vicini cù putenzi imperialisti. "Vulemu chì i Siriani sò mandati in casa in modu civilizatu quandu i so spazi di vita umani sò creati". Dittu.

Savaş hà sottolineatu chì continuanu à sente i prublemi, e dumande è e lagnanze di i citadini in tutti i 15 distretti durante a campagna elettorale per eliminà i risentimenti, lascià i disaccordi è compie e carenze.

Dopu à l'annunziu di u candidatu di l'AKP HBB, Savaş hà desideratu successu à u so avversariu è hà dettu ch'ellu sperava in una corsa gentile è chì ùn anu micca organizatu manifestazioni è chì ùn ci sarà micca musica durante a campagna elettorale per via di a perdita di vita in u paese. terrimotu.