Un cuntrattu hè statu firmatu trà a municipalità metropolitana è u sindicatu di u travagliu di u serviziu in Malatya

Cù l'accordu fattu trà a Municipalità Metropolitana di Malatya è l'Unione di u travagliu di u serviziu, l'Assistenza Soziale Unificata di u persunale chì travaglia in a Municipalità Metropolitana, MASKİ è MOTAŞ in u scopu di u Decret Lege hè stata aumentata di 100 per centu, mentre chì i so bonus annuali sò stati aumentati da 32. per diem à 40 per diem. Inoltre, altri salarii è diritti suciali anu aumentatu da 70 per centu.

Fornendu infurmazioni nantu à l'accordu di aumentu di u salariu fattu trà a Municipalità Metropolitana di Malatya è u Sindicatu di u travagliu di u Serviziu, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Selahattin Gürkan hà desideratu chì l'aumentu sia benefica.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya, Selahattin Gürkan, hà dettu: "Avemu dimustratu a massima cura, cum'è avemu sempre fattu, per prutege i diritti è e lege di i nostri culleghi cù quale travagliammu inseme. Cum'è ieri prutegemu i diritti è e lege di i nostri culleghi è pagamu i so salarii quandu u ghjornu hè ghjuntu, simu in a stessa situazione oghje. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Malatya, simu attualmente a cumuna più forte di Turchia. Ùn duvemu micca un centesimu à SSK o finanzii. Mentre chì e spese di persunale righjunghjenu u 100 per centu in altri cumuni, in a nostra cumuna, cù l'aumentu chì avemu datu, hè 18 per centu cumparatu cù u budget. Questu hè u primu in Turchia. U nostru scopu hè sempre statu u primu postu. Avemu scrittu l'epopea di successu è serviziu inseme cù u nostru staffu, essendu sempre in prima linea in investimenti, servizii suciali è culturali. Ùn avemu mai vittimatu i nostri impiegati. Ùn vittimisimu micca a ghjente in questu periodu. Mentre avemu aumentatu l'altri salarii è i diritti suciali di 70 per centu, avemu ancu aumentatu u bonus annuale da 32 ghjorni à 40 ghjorni. Avemu ancu aumentatu i benefici suciali Unificati di u nostru staffu per 100 per centu. "Spergu chì l'aumentu chì avemu fattu serà benefica per u nostru staffu", disse.

Halil Özdemir, Vicepresidente di l'Hizmet Labour Union affiliata à a Confederazione Hak İş, hà dettu: "Vogliu ancu sprime a mo gratitudine à u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana. Infatti, da u so mandatu di sindaco di Battalgazi sin’à oghje, ùn hà mai lasciatu i so travagliadori, impiegati o travagliadori in bisognu di rispettu. A cosa principale per noi hè di ottene u nostru salariu in u ghjornu, uttene u nostru bonus, è travaglià inseme in unità è sulidarità à u travagliu. Sottu a dirigenza di u nostru presidente, avemu avutu sta situazione quì per anni. Avemu digià fattu una media di u nostru accordu cullettivu di crescita, ma in più, cum'è sempre, u mo presidente hà agitu misericordiosamente è hà datu un altru aumentu per evità l'inflazione, aumentendu à u 70 per centu, i nostri bonus per 8 ghjorni, è i nostri benefici suciali cumminati da 100 per centu. In novu, ùn ci hà micca causatu per esse sfracicati da l'inflazione. In novu, ùn ci hà micca lasciatu in bisognu di punizioni. Presidente, vi ringraziemu in nome di i travagliadori. I vostri servizii à Malatya sò leggendarii. Venemu quì cum'è parteneru suciale, cum'è Hak-İş, è dicemu ciò chì avete dettu in ogni locu per anni. Chì Diu Onnipotente sia piacè di voi è vi dà a forza di pagà. "Ùn avete micca ignoratu questi travagliadori chì serve Malatya ghjornu è notte, avete fattu ciò chì era ghjustu di novu", disse.

Mustafa Sengir, presidente di a filiale di Malatya di l'Unione di u travagliu di u serviziu, hà dettu: "U nostru stimatu Sindaco di a Municipalità Metropolitana stava daretu à l'impiegati è ùn hà micca patitu di inflazione. "Per questu, ringraziemu assai u nostru Sindaco Metropolitanu", disse.