Un Protocolu di Cooperazione hè statu firmatu trà YÖK è a Presidenza di l'Industrie di Difesa

Un Protocolu di Cuuperazione hè statu firmatu trà u Cunsigliu di l'Educazione Superiore è a Presidenza di l'Industrie di Difesa. Cù u protocolu, i scientisti internaziunali in l'università puderanu esse impiegati in u settore di l'industria di difesa.

U presidente di u Cunsigliu di l'Educazione Superiore, Özvar, in a so dichjarazione, hà dettu: "Pigliemu una nova iniziativa per relazioni strette trà l'università è l'industria di difesa. "U protokollu farà una cuntribuzione significativa sia à a nostra industria di difesa sia à u nostru sistema d'istruzione superiore", disse.

"Dendu l'uppurtunità di esse impiegati in u settore di l'industria di a difesa, e nostre università diventeranu assai più attrattivi per i ricercatori internaziunali qualificati in questu campu." A Presidenza di u Cunsigliu di l'Educazione Superiore è a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB) permetterà internaziunale. accademichi per travaglià in Turchia in u campu di l'industria di difesa è trasferisce a cunniscenza globale à l'accademia è l'industria. "Protokollu di Cooperazione per l'Impiegazione di Scientisti Internaziunali in Università è Cumpagnia di l'Industria di Difesa" hè statu firmatu per questu scopu. Per protocolu; Hè destinatu à purtà a cunniscenza è l'esperienza di i scientisti chì anu realizatu studii di successu à l'esteru in u nostru paese, à assignà scientisti internaziunali à u settore di l'industria di difesa, è à purtà a cunniscenza è e cumpetenze di l'accademici à l'industria di a difesa per mezu di ricerca è sviluppu cumuni. prughjetti.

Stu protokollu, firmatu da u Cunsigliu di l'Educazione Superiore cù a Presidenza di l'Industrie di Difesa, dà à l'università l'uppurtunità di aghjunghje i ricercatori internaziunali è i prufessori universitarii cù alta qualità di ricerca in campi pertinenti à u so persunale.

In u so discorsu in a cerimonia di firma in SSB, u presidente di u Cunsigliu di l'Educazione Superiore Erol Özvar hà dettu chì un terrenu solidu hè statu creatu per u sviluppu di a cooperazione cù i protokolli firmati prima da a Presidenza di l'Industrie di Difesa è u Cunsigliu di l'Educazione Superiore. è chì un novu passu serà fattu in questu sensu cù u protocolu firmatu. Spieghendu chì unu di l'elementi più impurtanti di i protokolli di cooperazione fatti finu à avà trà u settore di l'industria di difesa è u Cunsigliu di l'Educazione Superiore hè a fornitura di manodopera qualificata necessaria da u settore, Özvar hà dettu: "In questu cuntestu, sia u persunale accademicu attualmente. U travagliu in i nostri istituti d'istruzione superiore cuntribuisce à u settore di l'industria di difesa è questu hè destinatu à elevà i ghjovani qualificati chì ponu participà à u settore ". disse.

"Una nova iniziativa per e relazioni di l'industria Università-Difesa"

Sottulineendu chì u protokollu farà arrangiamenti per i scientisti internaziunali impiegati in università per travaglià part-time in u settore di l'industria di difesa, Özvar hà cuntinuatu cusì: "Considerendu chì circa 169 scientifichi internaziunali cù dutturati sò impiegati in tutti i campi in 1500 università in u nostru paese, a nostra industria di difesa hà da prufittà di un capitale umanu più grande, hè chjaru ch'ellu hà l'uppurtunità di fà. Inoltre, questu furnisce una nova opportunità per relazioni strette trà l'università è l'industria di difesa ". Özvar hà dichjaratu chì cù u novu protocolu, pudemu fà suggerimenti à e nostre università per impiegà i scientisti internaziunali necessarii da u settore di difesa, è ancu, l'università ponu fà pruposte à u settore pertinente per i scientisti internaziunali chì impieganu per esse assignati à u settore di difesa. .

"Fà una cuntribuzione significativa sia à a nostra industria di difesa è à u nostru sistema d'istruzione superiore".

Dichjarà chì a cuuperazione farà una cuntribuzione significativa sia à l'industria di difesa sia à u sistema d'istruzione superiore, Özvar hà dettu: "Cum'è u Cunsigliu di l'Educazione Superiore, unu di i prublemi chì avemu statu attentu à pocu tempu hè a visione di l'internazionalizazione. Travagliemu duramente per aumentà a reputazione internaziunale è a visibilità di e nostre università. In questu sensu, attachemu ancu impurtanza à l'impiegazione di scientisti internaziunali qualificati in e nostre università. "Credemu chì furnisce opportunità di travagliu in l'industria di difesa, e nostre università diventeranu assai più attraenti per i circadori internaziunali qualificati in questu campu", disse. Özvar hà dettu chì dopu à stu protokollu, speranu di firmà novi protokolli di cooperazione cù TAI è altre organizzazioni di l'industria di difesa.

U presidente di SSB Görgün: "U protokollu sustene l'effettu di leva di u nostru settore in l'ecunumia"

U presidente di l'industria di difesa Prof. Dr. Haluk Görgün hà dichjaratu chì cù u protocolu, a cunniscenza è l'esperienza di i scientisti chì anu realizatu studii successi à l'esteru seranu purtati in u paese. Görgün hà dichjaratu chì cù u protocolu, a prufundità tecnologica di l'industria di difesa serà aumentata cù a visione è u travagliu di l'accademici internaziunali chì sò esperti in i so campi, è hà dettu: "A sinergia chì sò sicuru chì creà trà u protocolu, a difesa. L'ecosistema di l'industria è l'accademici, furnisceranu novi perspettivi à u puntu di esportà i nostri prudutti è susteneranu l'effettu di leva di u nostru settore in l'ecunumia ". Dopu à i discorsi, Özvar è Görgün firmavanu u protocolu. A cirimonia di firma hè stata participata da u presidente di u Cunsigliu di l'Educazione Superiore, Erol Özvar, u presidente di u SSB, Haluk Görgün, è ancu u vicepresidentu di u Cunsigliu di l'Educazione Superiore, Prof. Dr. Haldun Göktaş, Membri di u Cunsigliu Esecutivu di l'Istruzione Superiore Prof. Dr. Naci Gündoğan, Prof. Dr. Erol Arcaklıoğlu, Prof. Dr. Arif Bilgin, Prof. Dr. Mahmut Ak, rapprisentanti di l'industria è accademici anu assistitu.