Abbundanza Metropolitana à a Terra in Bursa

A Municipalità Metropolitana, chì cuntribuisce à l'agricultori in ogni campu, da l'approvvigionamentu di piantini è piantini à assicurà a produzzione di qualità, da u supportu di l'equipaggiu à a vendita è a cummercializazione di i prudutti per assicurà u sviluppu rurale in Bursa, hà passatu l'annu 2023 à u massimu. in termini di investimenti rurali. Sottu a coordinazione di u Dipartimentu di i Servizi Rurali, cù l'aiutu di Tarım Peyzaj A.Ş., l'Associazione Provinciale di Sviluppu di l'Allevamentu di Bursa (HAGEL) è BUSKİ, i passi sò stati fatti per aghjunghje valore à a produzzione in tuttu l'annu in i quartieri rurali di 17 distretti.

A Municipalità Metropolitana di Bursa hà distribuitu piantini è piantini in 2023, secondu i risultati di l'analisi di a terra. In tuttu l'annu, a Municipalità Metropolitana hà furnitu à i pruduttori circa 103 mil 800 piantini di fragole, 18 mil 90 saplings raspberry, 12 mil 40 aronia saplings, 10 mil 500 blueberry saplings è 1352 gall pest-resistant saplings castagni.

A Municipalità Metropolitana, chì attribuisce ancu impurtanza à l'usu generalizatu di a mecanizazione in l'agricultura per aumentà a produtividade, hà cuntinuatu u so supportu di macchinari è attrezzature in 2023. In u 2023, 127 arnesi agriculi è supportu di macchinari sò stati furniti à i agricultori in Bursa, cumprese e sbucciatrici è scuzzulate noci, trituratrici di rami è macchine per pasta di tomate. Inoltre, 800 set di supportu di l'apicultura è 100 mila metri di supportu di tubu di irrigazione goccia sò stati furniti. Per migliurà e cundizioni di u travagliu di i piscadori di piccula scala, e salopette di pesca è stivali sò stati distribuiti à 310 piscadori. Un totale di 250 mila metri quadrati di stuoie di cugliera d'alivi sò stati distribuiti à 240 pruduttori d'alivi. Per migliurà è prutegge i pascoli, 14 mila decares di zona di pasture sò stati prutetti cù l'applicazione di 500 mila 5 metri di recinzione di filu.

Inoltre, cù u scopu di aumentà a produtividade attraversu l'agricultura irrigata, BUSKİ hà custruitu 2023 stagni, 3 piscine è 6 impianti di irrigazione in 26, è i bisogni di irrigazione agricula di 1.500 famiglie chì vivenu in una zona agricula di 1.400 decare sò stati soddisfatti.

CONTINUARE SUPPORTU

Dichjarà chì Bursa hè una cità agricula assai bona è chì hè necessariu cunnosce stu fattu è agisce in cunseguenza, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu: "Ùn hè micca abbastanza per vantà di avè terre fertili, ci vole à dà creditu. Per questu, i nostri pruduttori anu da esse supportatu cù piantini di qualità, saplings, sementi, machini è equipaggiu, è ancu cunniscenze, sperienza è sperienza. Cum'è a municipalità metropolitana di Bursa, Tarım Peyzaj A.Ş. Pruvamu di fà queste inseme cù u Dipartimentu di i Servizi Rurali, u nostru Direttore Generale BUSKİ è HAGEL. Avemu sempre pruvatu à esse da u latu di u fabricatore. Avemu cuntinuatu u nostru sustegnu in ogni campu in u 2023, da i centri di cullizzioni di prudutti à u supportu di l'equipaggiu, da a distribuzione di piantini-sapling à u sviluppu di l'apicultura è a sericultura. "U nostru sustegnu continuerà senza interruzzione", disse.