L'aeroportu di Antalya si libera da a contaminazione ambientale

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Abdulkadir Uraloğlu, hà dichjaratu chì in u scopu di Investimenti Addiziunali per l'Aumentu di a Capacità di l'Aeroportu di Antalya, i cunnessi di i tanki di carburante di l'aviazione in l'aeroportu sò stati cumpletati è u pipeline di 40 chilometri chì servirà l'aeroportu hè statu messu in opera. , è in stu cuntestu, circa 60 mila trasportu annuali trà u Portu Marittimu è l'Aeroportu di Antalya hè statu finitu. Ellu hà dichjaratu chì a contaminazione ambientale serà impedita assicurendu chì u cisterna hè ritiratu da u trafficu stradale.

In a so dichjarazione scritta, Uraloğlu hà dichjaratu chì l'Aeroportu di Antalya, in u so statu attuale prima di u 2022, furnisce u serviziu cù duie piste parallele, strade di taxi assuciate, 108 parcheggi d'aerei è terminali domestici è internaziunali cù una capacità totale di 35 milioni di passageri / annu cumplementi, è chì l'aeroportu furnia servizii secondu u rapportu fattu da a Direzzione Generale di DHMI, hà ricurdatu chì in u scopu di u Prughjettu di Expansion di l'Aeroportu di Antalya, u situ hè statu consegnatu à a cumpagnia di l'imprenditori chì hà vintu l'offerta in ghjennaghju 2022 è u travagliu. principiatu.

I NOVU INVESTIMENTI ARRIVANERANU CU 2025

Rimarchendu chì Antalya hè unu di i centri turistici impurtanti di u mondu, Uraloğlu hà dichjaratu chì a cullaburazione di Fraport AG è TAV Airports Holding hà vintu l'offerta tenuta da DHMI cù l'offerta più alta è hà dettu: "U prughjettu serà finitu in 3 fasi in u mondu. tutale, a 1ª fase sarà compie trà 2022-2025, a 2ª fase sarà compie trà 2030-3. Serà realizatu in tappe, cù a fase 2038 chì principia in u XNUMX è a fase XNUMX chì principia dopu à u XNUMX. A maiò parte di u travagliu da esse cumpletu in u scopu di l'espansione serà fattu in a prima fase. "Aspittemu chì u prughjettu di espansione purterà un valore aghjuntu significativu à l'ecunumia di u nostru paese dopu a fine", disse.

UN INVESTIMENTU DI 800 MILIONI D'EURO SI FA IN AEROPORTU ANTALYA

Uraloğlu hà dettu chì u prughjettu dà à a cumpagnia di u cuntrattu u dirittu di operare i terminal di l'aeroportu per 25 anni è chì ùn ci hè micca una garanzia per i passageri, Uraloğlu hà dettu: "U costu tutale di affittu di 800 anni di l'investimentu di circa 25 milioni d'euros hè di 8 miliardi 555 milioni. euru. Avemu ricevutu 25 miliardi 2 milioni d'euros in anticipu, chì hè 138 per centu di sta quantità. Cù questu investimentu, l'espansione di i terminali domestici è internaziunali, State Guest House, VIP Terminal, CIP Terminal, General Aviation Terminal, hangars d'aviò, terminal di carica, parcheghju multi-piani, DHMİ Service Building, DHMİ Lodgings, moschea è a so infrastruttura è superstrutture è piazzale, è i taxiways seranu cumpletati è messi in serviziu à a data specificata in u cuntrattu.

A CAPACITÀ DI PASSAGERI DI L'AEROPORTU DI ANTALYA AUMENTA A 82 MILIONI

Dichjarà chì anu u scopu di aumentà a capacità di passageri da 35 milioni di passageri / annu à 82 milioni di passageri / annu cù u prughjettu di espansione, Uraloğlu hà dettu: "I posti di parcheghju di l'aeronautica seranu aumentati da 108 à 176, a manutenzione di l'aeronave di corpu mediu è grande serà aumentata. pussibule à a fine di i hangars di mantenimentu di l'aeronautica, chì cuntribuiscenu à l'impieghi è u turismu di u nostru paese è di a regione.

U CARBURANTE DELL'AEROPORTU ARRIVÀ À L'AEROPORTU DIRETTAMENTE DA U TERMINAL MARINO

Uraloğlu hà dichjaratu chì, in u scopu di Investimenti Addiziunali per l'Aumentu di a Capacità di l'Aeroportu di Antalya, i cunnessione di i tanki di carburante di l'aviazione in l'aeroportu sò stati cumpletati è u pipeline chì servirà l'aeroportu hè statu messu in opera è hà dettu: "In questu modu, U carburante Jet A1, chì hè carburante di l'aviazione, hè trasferitu da i tanki d'oliu di carburante in Antalya Sea Terminal à u nostru aeroportu via un pipeline di 40 chilometri. " "U trasferimentu serà fattu", disse.

Sottulineendu chì circa 60 mila navi cisterna annuali chì trasportanu trà u Portu Marittimu è l'Aeroportu di Antalya seranu ritirati da u trafficu stradale, Uraloğlu hà dettu: "Alleviendu u trafficu di a cità, a sicurezza stradale serà aumentata, è a contaminazione ambientale serà ridutta".

Uraloğlu hà dettu ancu chì i travaglii di custruzzione anu continuatu da piglià e misure di custruzzione necessarie specificate in a legislazione naziunale è internaziunale senza chjude l'operazione di l'aeroportu per impedisce chì i travaglii di custruzzione menzionati affettanu u trasportu è u turismu di a regione.