Cuuperazione strategica trà Figopara è İş Bankası

Figopara, chì hè in via di diventà a piattaforma principale induve l'imprese cummirciali ponu gestisce i so prucessi di finanziamentu, hà acquistatu TekCep è TekPOS, i prudutti bancari aperti di Softtech, una filiale di İş Bankası. Cù sta acquisizione, i clienti cummirciali di Figopara puderanu gestisce currettamente i so flussi di cassa vedendu i so dati bancari è e so dati di fattura. Inoltre, serà pussibule determinà istantaneamente i limiti di creditu cù e dati più aghjurnati.

Figopara, a piattaforma finanziaria di nova generazione chì sustene a gestione finanziaria di l'imprese è li aiuta à avè un flussu di cassa sanu, avà offre ancu servizii bancari aperti. Figopara, chì hà incorporatu prudutti bancari aperti cum'è TekCep è TekPOS, sviluppati da a filiale di İşbank Softtech è utilizatu da İşbank, cù a so squadra, hà dumandatu una licenza à u Bancu Centrale cù Figo Payment Enterprises Inc. hà fundatu. Figopara hà da cumincià à offre servizii bancari aperti à l'imprese cù a rapprisintazioni chì riceverà finu à chì l'applicazione di a cumpagnia di pagamentu hè appruvata da u Bancu Centrale, mentri Figopara puntua nantu à l'infurmazioni di fattura immediata di l'imprese cummirciali, cù questa nova acquisizione, migliurà u so algoritmu. è furnisce infurmazioni chì ponu fà a diferenza à u puntu di scoring. Mostrarà ancu i cunti cummerciale di l'imprese cummirciali in diverse banche, transazzioni di cunti è transazzioni POS in più di una banca in una sola schermu.

İşbank hà aumentatu u so investimentu in Figopara

Cù l'acquisizione, İş Bankası hà aumentatu u so investimentu esistente in Figopara. In u turnu d'investimentu di Figopara, chì hè statu finitu in uttrovi 2022 cù una valutazione di 50 milioni di dollari, u Bancu hà investitu 500 mila dollari in a cumpagnia cù Maxis Innovative GSYF, è cù l'ultima acquisizione, hà investitu un altru 1 milioni 250 mila dollari in a cumpagnia. in cambiu di azioni. Cù questu accordu, İş Bankası hà rinfurzatu a so credenza in u scopu di Figopara di diventà a piattaforma principale utilizata da l'imprese cummirciali in Turchia.

Bahar: "Avemu scopu di furnisce serviziu à 2024 mila imprese in 90"

Enfatizendu chì facenu passi fermi versu l'obiettivu di diventà una piattaforma induve l'imprese cummirciali rispondenu à tutti i so bisogni finanziarii, u Partner Fundatore è CEO di Figopara Koray Bahar hà dettu: "Cù sta acquisizione, andemu versu una struttura induve i nostri clienti ponu vede tutti. i so flussi di cassa. Vulemu esse l'"Applicazione di Finanza" induve l'imprese cummirciali ponu vede i so prucessi finanziarii cù previsioni avanti è vede e so dati finanziarii ogni ghjornu è aghjurnati nantu à una sola piattaforma. Furnemu servizii à più di 10 mila imprese, è vulemu aumentà stu numeru à 2024-80 mila in 90. U nostru solu scopu hè di furnisce più servizii di valore aghjuntu à i nostri clienti esistenti è novi. Avemu dumandatu una licenza da Figo Payment Enterprises Inc. è u Bancu Centrale per furnisce tutti questi servizii. "Offerremu servizii bancari aperti à i nostri clienti attraversu a rapprisentazione finu à chì a nostra applicazione di cumpagnia di pagamentu hè appruvata da u Bancu Centrale", disse.

Aran: "I banche è e fintech cresceranu inseme"

U Direttore Generale di İşbank, Hakan Aran, hà dichjaratu chì u so interessu in fintechs è u so investimentu in Figopara derivanu da a capacità di e startups di risolve in modu efficace un prublema in finanza, è chì attribuinu impurtanza à sustene u sviluppu di e soluzioni chì i cunsumatori anu bisognu. Toccu à a relazione trà fintechs è banche, Aran hà dettu: "Hè ghjustu à marchjà inseme, pigliandu u ventu di fintechs cun noi; Fintechs è banche anu assai da amparà da l'altri; Pensu chì cù i partenarii ghjusti, cullaburazioni è servizii bancarii, hè statu creatu un ambiente induve i banche è l'imprese di tecnulugia finanziaria ponu cresce inseme. "A cooperazione trà Figopara è İş Bankası custituisce un esempiu impurtante in questu sensu", disse. Dichjarà chì ci hè attualmente un ambiente favurevule per u sviluppu di fintechs in Turchia, Aran hà dettu: "E cundizioni in u nostru paese permettenu à i fintechs per esse più forti è pruduce prudutti più robusti cumparatu cù altri paesi. "In questu modu, i startups in questu campu ponu esse superiore à a cumpetizione à l'esteru", disse.

Gökmenler: "Contribuiscerà à u scopu di Figopara di diventà un unicornu"

U direttore generale di İşbank, Sabri Gökmenler, hà dichjaratu chì u pruduttu TekCep, sviluppatu da Softtech in 2019, era una applicazione sviluppata da una perspettiva imprenditoriale per risolve un prublema affrontatu da l'imprese cummirciali in quellu tempu. Gökmenler hà dettu: "U prublema di trasferimentu di TekCep à Figopara hè ghjuntu à l'agenda in 2022, è tuttu u prucessu finanziariu hè statu finitu in 2023. Cù a fiducia chì avemu in Figopara, u prucessu hè statu cumpletu aumentendu a nostra proporzione di sparte direttamente attraversu Maxis, chì rinfurzà a nostra cullaburazione cummerciale esistente. "Credu chì l'usu di Figopara di queste applicazioni, chì sò previste per serve à e PMI in una manera chì aghjunghjenu valore, cuntribuisce ancu assai à u so scopu di diventà un unicornu in l'anni à vene", disse.

Arukel: "Mediaremu a più alta quantità di finanziamentu per l'imprese cummirciali in Turchia"

U Partner Fundatore di Figopara è u CSO Bulut Arukel hà dettu: "Cù a banca aperta, oghje mediaremu l'imprese cummirciali in l'ecosistema turcu per fà proiezioni di fine di mese è di fine di l'annu, estrae dati da un pool di dati inesistente cù analisi di tendenza è ghjunghje à u limitu di creditu in tempu reale è precisu è tariffa. A nostra cooperazione strategica cù İşbank continuerà quist'annu in un modu chì ùn hè mai statu vistu prima in a cooperazione "Fintech and Bank". "Quest'annu, intraprendemu un prughjettu chì permetterà à parechje imprese cummirciali di accede à u prestitu ghjustu à un tassu più altu cù i dati ghjusti", disse.