Piante chì a maiò causanu interazzione droga-pianta 

Drug - Interaction Plant... Università di Ankara Facultà di Medicina Dipartimentu di Biochimica Medica Facultà Membri Prof.Dr. Aslıhan Avcı è Assoc.Prof.Dr. Özlem Doğan hà realizatu un studiu scientificu impurtante nantu à u "Trattamentu di l'erbe è l'interazzione di droghe", chì hè largamente discututu in a sucetà turca.

Ricerca….

In Turchia, u 65 per centu di l'individui di più di 89 anni usanu erbe medicinali è miscele senza raccomandazione di u duttore

Ci hè parechje pratiche di medicina tradiziunale in u nostru paese, ancu s'è a so prevalenza ùn hè micca cunnisciuta sanu. L'evidenza scientifica da i prucessi cuntrullati randomizzati hè basatu annantu à una forte evidenza solu per l'acupuncture, alcune medicine d'erbe, è alcune terapie mani. In un studiu realizatu in u nostru paese in questu campu, hè statu determinatu chì u 65% di e persone di più di 92.9 anni anu utilizatu droghe diverse da a ricunniscenza di u duttore, è u 89.3% anu utilizatu droghe / miscele di erbe. Hè statu infurmatu chì quelli chì ricevenu cunsiglii da l'amichi è i parenti per l'usu di droghe è a freccia di l'effetti secundari di a droga sò più altu.

U Trattamentu Erbale Affetta u Successu di Trattamentu Medicu Per via di Errori

L'esagerazione di l'effetti di i risorsi di erbe à mezu à u publicu è in a stampa, l'applicazioni fatte da e persone senza educazione medica, è i sbagli fatti in a cullizzioni, u almacenamentu è l'usu di e piante affettanu u successu di u trattamentu medico applicatu. I Pacienti spessu cessanu u trattamentu, pensendu chì u trattamentu medico serà inutilità, è turnanu à i medicinali di erbe o trattamenti cumplementarii.

In un studiu realizatu in u nostru paese in questu campu, hè statu determinatu chì u 65% di e persone di più di 92.9 anni anu utilizatu droghe diverse da a ricunniscenza di u duttore, è u 89.3% anu utilizatu droghe / miscele di erbe.

Oculta da u persunale di a salute

Parechji studii anu dimustratu chì i metudi di trattamentu cumplementarii è alternativu interagiscenu direttamente cù u trattamentu medico. Hè statu determinatu chì u 70% di i pazienti utilizanu erbe medicinali (fitoterapiche) o prudutti di supportu per a salute (nutraceutica) è a ocultallu da u persunale di salute. Hè infurmatu chì l'usu di tali droghe / mischi da i pazienti pò ammuccià i sintomi in certi casi di malatie è impedisce à u duttore di fà un diagnosticu currettu. Hè statu dimustratu chì u 100% di i 36 malati di cancru hà iniziatu trattamentu alternativu cù trattamentu medico è u 75% hà cuntinuatu à aduprà. I pianti medicinali, cum'è altre droghe, anu effetti terapèuti. I prublemi cum'è l'overdose, a durata di l'usu, l'usu durante a gravidanza è l'interazzione cù l'altri droghe utilizati ùn deve esse trascurati.

L'interazzione Drug-Herb hè una questione significativa di salute è sicurezza publica

L'interazzione droga-erbe hè un prublema impurtante di salute publica è di sicurità. Parechje interazzioni di droga-erbe ponu purtà à valori inespettati in u monitoraghju di a droga terapeutica ambulatoria di rutina. Per esempiu, i pazienti diabetici ponu sviluppà ipoglicemia si piglianu l'erba di ginseng. Dandelion pò causà ipotensione in i malati cù ipertensione. A radica di licorice pò aumentà i prublemi cardiaci aumentendu a perdita di potasio. L'erba di San Ghjuvanni pò riduce l'effetti di droghe cum'è a ciclosporina è a digoxina. In u risultatu di l'overdose, i pianti ponu causà assai effetti secundari (fallimentu di l'urgani, fototossicità, ipertensione, etc.).

Piante chì a maiò causanu interazzione droga-pianta

Erba di San Ghjuvanni

Hè unu di i prudutti d'erbe più spessu usati da a populazione generale. Hè usatu in u trattamentu di a depressione ligera è moderata. L'ipericina è l'iperforina cuntenute in a so struttura custituiscenu a so attività farmacològica. L'usu di l'erba di San Ghjuvanni hà u putenziale di affettà significativamente è altera u metabolismu di l'altri droghe. Hà un effettu inducente nantu à l'enzimi microsomali CYP3A4 chì realizanu u metabolismu di parechje droghe. Blocca a reuptake di serotonina, noradrenaline è dopamine in i neuroni. Reduce l'effetti di e droghe prevenendu a so assorbimentu utilizendu a via di a P-glycoprotein. Provoca tossicità aumentendu l'assorbimentu di droga per via di l'inibizione di a P-glicoproteina. Provoca effetti secundari, cum'è fotosensibilità, irritazione gastrointestinali, mal di testa, reazzioni allergii, fatigue è inquietudine. In una publicazione, l'autori anu riportatu 3 casi d'ipomania chì sò accaduti 6 mesi è 2 settimani dopu l'usu di l'erba di San Ghjuvanni.

Ginseng (Panax Ginseng)

U ginseng hè una medicina erbe largamente usata in Cina, USA è paesi asiatichi. Hè divisu in dui: Ginseng asiaticu è ginseng americanu. I ginsenoids truvati in e so strutture è e so attività biologiche sò diffirenti di l'altri. U ginseng americanu usatu cù warfarin riduce l'efficacezza di warfarin è aumenta u risicu di l'ipoglicemia quandu s'utilice inseme cù droghe antidiabetiche. Quandu s'utilice regularmente in i malati cù diabete di tipu 2, riduce u zuccheru in sangue è i livelli di HbA1c, ma provoca attacchi d'ipoglicemia perchè riduce rapidamente u zuccheru di sangue postprandiale. In un sondaghju realizatu trà i malati cronichi in cliniche ambulatorii, u ginseng era u supplementu di erbe più populari dopu à i supplementi di vitamina. L'interazzione trà u ginseng è l'agentu anticanceru imanitib pò causà hepatotoxicity.

Università di Ankara Facultà di Medicina Dipartimentu di Biochimica Medica Facultà Membri Prof.Dr. Aslıhan Avcı è Assoc.Prof.Dr. Özlem Doğan hà realizatu un studiu scientificu impurtante nantu à u "Trattamentu di l'erbe è l'interazzioni di droghe", chì hè largamente discututu in a sucità turca.

Ginkgo

Gingko biloba hè preparatu da e foglie di l'arbulu gingko. I terpenoidi è i flavonoidi sò i ingredienti attivi. Gingko biloba inibisce l'attivazione di l'enzima CYP4A3. Hà un effettu induttivu nantu à l'attività di CYPA4, CYP2C9, CYP2C19 è CYP1A2. Pò ancu riduce l'effettu di e droghe inibendu a P-glycoprotein. Yang et al. Anu dimustratu chì a ciclosporina diminuite a concentrazione di serum in presenza di gingko è cipolla in i rati. Granger hà dettu chì in i casi 2, ùn ci era micca cambiamentu in i livelli di l'acidu valproicu cù l'usu di gingko, ma i cunvulsioni sviluppati in 2 settimane. L'effettu di tolbutamide, chì hè aduprata com'è una droga di glucose-lowering, aumenta in i persone chì utilizanu gingko. Gingko hè utilizatu in u trattamentu di e malatie vascular periferiche, malatie neurodegenerative, tinnitus, vertigine, glaucoma, malatie cognitive è Alzheimer. Gingko provoca sanguinamentu inibendu u fattore attivatore di piastrine. Fransen et al elencu 3 benefici per a salute di gingko loban cum'è migliurà a circulazione cerebrale è periferica, riducendu i sintomi ligati à l'età avanzata, è migliurà a memoria.

agliu

L'agliu (Allium Sativum) hè un supplementu di spezie è di erbe largamente utilizatu per riduce u colesterolu è a pressione di sangue. Hè riccu in allicina è alliin, chì cuntenenu cuntenutu di sulfuru. Quandu s'utilice cum'è spezia, ùn interagisce micca cù i medicazione, postu chì u so cuntenutu attivu hè relativamente bassu. Tuttavia, quelli chì sò venduti in i magazzini di erbe medicinali cuntenenu livelli più alti di strutture di cuntrazione, chì ponu causà interazzione chimica cù droghe. L'agliu pò inibisce l'agregazione di plaquette, chì hà dimustratu chì pò interagisce cù warfarin. Ci hè una interazzione trà l'hemorragia spontanea dopu a cirurgia è l'agliu cunsumatu prima è dopu a cirurgia. L'effetti di l'agliu sò stati investigati in 10 vuluntarii sani chì utilizanu saquinavir. Saquinivir hè statu dimustratu per riduce i livelli di plasma di a droga inducendu u metabolismu hepatic CYP3A4. A concentrazione di serum diminuite à 1200% in i pazienti chì anu utilizatu 54 mg d'agliu per certi periodi. Dopu à 10 ghjorni, a concentrazione di serum torna à 60-70% di i valori basali.

Chì fà ?

Parechji pazienti in u mondu utilizanu trattamenti di erbe per trattà e malatie è allevà i sintomi. Certi prudutti d'arbe pò avè effetti latu periculosi. L'applicazione di metudi di trattamentu di erbe à i pazienti chì ricevenu trattamentu medico riduce o pò fà li perde a chance di prufittà di trattamenti basati scientificamente. A mancanza di infurmazione farmacologica nantu à i prudutti di l'erbe è a cunniscenza inadegwata di l'interazzione pianta-droga trà i prufessiunali di a salute facenu difficiule di identificà a sicurezza è l'effetti secundari. Per ottene boni risultati da e piante per esse usatu in trattamentu; Assicuratevi chì hè a pianta ghjusta. I metudi di estrazione deve esse fattu currettamente è guardatu currettamente. A dosa curretta deve esse pigliata per evaluà a literatura scientifica.

Cliccate stu ligame per u studiu tutale