"Israele ùn ferma micca a guerra à menu chì l'USA ùn dumandanu"

In i cunflitti trà Israele è Hamas chì sò in corso da u 7 d'ottobre, decine di millaie di civili anu persu a so vita davanti à l'ochji di u mondu in l'attacchi realizati da e forze d'occupazione israeliane senza cunsiderà alcun valore eticu. In questu prucessu, i dui lati anu prigiuneri in e so mani.

In particulare, a pressione esercitata da u publicu israelianu annantu à Netanyahu è u so guvernu in quantu à i prigiuneri hè in crescita ogni ghjornu. Ci hè una chance per Netanyahu, chì passa per un momentu assai difficiule per mantene u putere, per aspittà più in quantu à u scambiu di prigiuneri? Espertu di pulitica estera Prof. Dr. İsmail Şahin hà analizatu l'agenda di scambiu di prigiuneri è a situazione attuale di u guvernu Netanyahu per Everybody Duysun.

NETANYAHU HAI SEMPRE RAPPRESENTANTE DI A POLITIKA HAHINISTA

Enfatizendu chì a linea pulitica chì Netanyahu hà seguitu in Israele da u passatu hà aduttatu pulitiche di sicurità, Prof. Dr. İsmail Şahin hà dettu: "U Primu Ministru israelianu Netanyahu hè u rappresentante di e pulitiche falchi chì difendenu a sicurità è a sopravvivenza di Israele. Hè cunnisciutu ancu com'è u più forte difensore di a pulitica di ghjudaizà tutta a Palestina. U Partitu Likud, chì ellu preside, hè unu di i partiti pulitichi più forti in Israele. "U partitu hà una ideologia chì sustene e pulitiche naziunaliste, sioniste è orientate à a sicurità à a diritta d'Israele". disse.

LIKUD È DUREZZA IN QUESTIONE PALESTINA

Sottulineendu chì u Partitu Likud, guidatu da Netanyahu, hà tradiziunale favuritu una linea dura versu u prublema palestinese, u Prof. Dr. İsmail Şahin hà dettu:

"Likud adopta un approcciu duru à a questione palestiniana. Forsi più impurtante, u Likud sustene a prumuzione d'Israele di l'espansione è u rinfurzamentu di l'insediamenti ebrei in i zoni palestinesi cum'è a Cisjordania è Ghjerusalemme Est. Mentre face tuttu questu, hà fiducia assai in i Stati Uniti. "L'amministrazione di i Stati Uniti sustene ancu, à volte apertamente è à volte in secretu, l'esistenza di un Israele grande è putente cù una identità ebraica in Palestina".

STA GUERRA NON È SUL GUERRA DI NETANYAHU

Sottulineendu chì a guerra in Palestina ùn hè micca solu a guerra di Netanyahu, ma ancu chì sta guerra hè una gamba di coalizione multinaziunale, Prof. Dr. İsmail Şahin hà dettu: "Questa guerra ùn hè micca a guerra di Netanyahu. Hè chjaru chì ci hè una coalizione internaziunale daretu à sta guerra. In particulare in i Stati Uniti, i lobbies ebrei è i gruppi sionisti sò un fattore impurtante chì afecta u sustegnu à Israele. "Questi gruppi anu influenza pulitica è diplomatica annantu à u guvernu di i Stati Uniti è travaglianu attivamente per difende l'interessi di Israele". disse.

ISRAEL hè un alliatu indispensabile per i Stati Uniti

Enfatizendu chì Israele hè un alliatu indispensabile in u Mediu Oriente da a perspettiva di i Stati Uniti, Şahin hà attiratu l'attenzione à a prufundità di e relazioni trà i dui paesi cum'è seguente:

"I Stati Uniti vede Israele cum'è un alleatu indispensabile per i so interessi strategichi in u Mediu Oriente. Israele hè percepitu cum'è una putenza per prutege a stabilità in a regione è l'interessi di i Stati Uniti. Hè per quessa chì Israele prova di stabilisce un ligame forte trà Palestina è Iran per mezu di e so attività di lobbying è di propaganda. Cusì, prova di creà a percepzione publica ch'ellu si batte contr'à l'Iran, chì hè u "nemicu" di ellu stessu, l'USA è l'Occidenti in generale. Dunque, a mità di u putere per finisce l'attacchi in Gaza hè in Israele è l'altra mità hè in America. Dunque, Israele ùn fermarà l'attacchi, salvu chì l'America ùn vole. "