Karacadağ Ski Center hè Prontu per u Turismu Invernale cù u so Hotel

U travagliu di custruzzione di l'hotel in Karacadağ Ski Center, chì hè unu di i prughjetti visionarii di u sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, è darà una grande cuntribuzione à u turismu invernale, hè statu finitu.

Una volta chì u paisaghju è l'arredamenti interni sò finiti, l'albergu serà messu à u serviziu di i citadini chì veneranu in a regione per u turisimu invernale.

E so bellezze storiche è naturali uniche, Göbeklitepe è Karahantepe chì anu cambiatu u cursu di a storia, surgenti d'acqua calda chì guariscenu u corpu umanu, a tranquilla cità di Halfeti, Siverek Takoran Valley, Harran Tomb Houses with Conical Domes situate in 3 paesi in u mondu, Musica arregistrata da l'UNESCO, cuntinenti famosi per i so sapori deliziosi. Sta volta, Şanlıurfa farà un nome per ellu stessu in u turismu invernale.

U prughjettu di l'hotel è u parcu iniziatu à Karacadağ Ski Center, l'unica stazione di sci in a regione di l'Anatolia Sud-Est, sottu a guida di u sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, migliurà significativamente u turismu invernale in Şanlıurfa.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, chì hà utilizatu e risorse di a cità per a prumuzione di a cità è a diffusione di u turismu à 12 mesi da u ghjornu chì hà pigliatu l'uffiziu, hà finitu a custruzzione di un hotel in u Karacadağ Ski Center, unu di centri impurtanti di u turisimu d'inguernu, chì era cuminciatu à esse custruitu in a regione per revelà stu putenziale.

A Karacadağ Ski Resort, ci sarà un ristorante, una caffetteria è 1 stanze in l'edificiu, chì si compone di 2 spazii chjusi di 3 mila 600 metri quadrati: sotano, pianu di terra, 2u è 18u pianu. Per quelli chì ùn volenu andà in e pruvince circundante à scià, ci saranu 2 parcheghji aperti in u centru induve ponu parcheghja i so veiculi.

In a regione seranu ancu custruiti parchi di ghjocu è spazii d'avvenimenti per i zitelli, aprendu a strada per i festivals d'inguernu chì si feranu in a regione in u futuru.