Finu à l'irregularità in l'impurtazioni di veiculi di lussu

In l'impurtazioni di veiculi di lussu fatti per l'impurtazioni parallele (mercatu grisgiu), l'inchiesta è l'investigazioni realizate da u Ministeru di u Cummerciu cuntinueghjanu contr'à e cumpagnie chì facenu transazzione cù documenti falsi è senza pagà parzialmente o cumpletamente i diritti doganali, per ottene un vantaghju cummerciale ingiustu u mercatu.

In questu cuntestu, in l'esami realizati da l'ispettori di u Ministeru di u Cummerciu, in l'impurtazioni di diverse marche / mudelli di veiculi di lussu realizati da cumpagnie; Hè statu determinatu chì 358 veiculi di lussu sò stati cuntrabandati in u nostru paese cù fatture false / doppie di pocu valore è falsi Documenti di Movimentu A.TR. In questu sensu, una denuncia penale hè stata presentata à u Procuratore Pùblicu contr'à l'imprese è l'individui chì anu realizatu e transazzioni è l'azzioni citati in i rapporti d'inchiesta, è i veiculi sò stati dumandati per esse sequestrati è cunfiscati. Inoltre, a perdita publica chì ammonta à circa 530 Million TL derivante da queste transazzione hè stata raccolta da e cumpagnie pertinenti.

U Ministeru cuntinueghja a so attività di surviglianza è d'ispezione per revelà tutti l'aspetti di e violazioni in l'impurtazioni di vitture di lussu, per prevene l'irregularità è l'azzioni chì creanu una cumpetizione sleale, è cuntinueghja à piglià tutte e misure necessarie per prutege i diritti di e finanze publica è per rializà. transazzioni in cunfurmità cù a legislazione doganale.