U Ministru Firmatu, Ricivutu Licenza Ajet

ministru firmatu a licenza di ajet xfbzgFE jpg
ministru firmatu a licenza di ajet xfbzgFE jpg

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà dettu: "U primu ghjornu di travagliu, dicemu Bismillah è dà a licenza operativa di AJet.

U Ministru Uraloğlu, chì hà fattu una dichjarazione in a cerimonia, hà dichjaratu chì Turchia hà fattu sviluppi serii, in particulare in u campu di l'aviazione, in l'ultimi anni 21. U Ministru Uraloğlu hà dettu: "Avemu aumentatu u numeru di aeroporti da 26 à 57. Dichjarà chì anu aumentatu u nostru numeru di punti internaziunali da 60 à 343, hà dettu: "Avemu veramente avanzatu una longa strada. "U 2023 hè statu un annu di ricuperazione completa dopu a pandemia, è avemu chjusu u 216 cù circa 2023 milioni di passageri", disse.

TURKISH AIRLINES hè U TRANSPORTATORE DI BANDIERA DI TURCHIA

Dichjarà chì Turkish Airlines hè u trasportatore di bandiera di Turchia, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "Esistenu veramente in tuttu u mondu. Grazie. Crescenu assai rapidamente. Ci sentimu veramente in casa quandu imbarchemu in un aviò di Turkish Airlines in un volu programatu. "Per fà una nova strutturazione sottu à e cundizioni attuali è di cunfurmà cù e cundizioni di u mercatu cumpetitivu, Turkish Airlines è Anadolu Jet anu decisu di ristrutturarle è trasfurmà 'Anadolu Jet' in A Jet", disse.

CHIUSU 2023 CÙ SABİHA GÖKÇEN 2a PISTA È APERU 2024 CU AVIAZIONE DI NOVU CU 'AJET'

Spieghendu u prucessu di applicazione di licenza operativa di A Jet, Uraloğlu hà dettu: "A prima applicazione hè stata fatta u 28 d'Aostu di l'annu passatu. Dopu, avemu realizatu u prucessu di permessu preliminare in settembre. Permissione preliminare hè stata datu. Allora, a dumanda di licenza principale hè stata fatta di novu in dicembre. Avemu digià seguitu da vicinu l'investigazioni necessarie cù a nostra Direzzione Generale di l'Aviazione Civile. Da l'oghje, u primu ghjornu di travagliu di l'annu, damu a licenza operativa di AJet dicendu Bismillah. Avemu apertu a seconda pista di l'aeroportu Sabiha Gökçen à a fine di l'annu passatu. Pudemu dì chì l'avemu chjusu cù l'aviazione. "Avemu principiatu u nostru primu turnu di l'annu cù l'aviazione, è avemu fattu un prughjettu assai impurtante, un passu impurtante". disse.

AJET SERÀ UNA MARCA COME TUA IN A NOSTRA GEOGRAFIA VICINA

Ricordendu chì ci sò 14 cumpagnie chì operanu in l'aviazione, Uraloğlu hà dettu, "11 d'elli portanu carichi è passageri. Tutti i 3 operanu solu in u trasportu di carica. AJet, l'antica Anadolu Jet, cuntinueghja avà a so vita cum'è AJet. Vogliu bona furtuna. Pregu à Diu chì ellu serve senza accidenti o prublemi. In novu, ùn avemu micca esitatu chì AJet, cum'è Turkish Airlines, diventerà una marca in a nostra geografia vicinu. Ti pregu successu in anticipu. "Bona furtuna", disse.