A prima tappa di u metro di Sancaktepe Çekmeköy hè vicinu à a so fine

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà iniziatu a custruzzione di a linea di metro Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli in maghju 2017. U prugettu hè statu firmatu u 7 di dicembre di u 29, solu 2017 mesi dopu à a so custruzzione. A custruzzione hà cuminciatu di novu in marzu 2018. Tuttavia, per via di u fallimentu di i pagamenti di u prugressu da l'amministrazione IMM precedente, u situ di custruzzione hè cascatu in silenziu in uttrovi 4, anche se un prugressu di 2018 per centu era statu ottenutu finu à quellu ghjornu. Ekrem İmamoğlu A nova gestione IMM, guidata da u presidente, hà iniziatu a remanufacturing di a linea ottenendu un prestitu da Deutsche Bank cù l'accordu fattu in uttrovi 2019. A prima tappa di a linea trà Sancaktepe è Çekmeköy hè vicinu à a fine. İmamoğlu hà assistitu à a prova di guida per a prima tappa di a linea inseme cù u candidatu di CHP Sancaktepe Mayor Alper Yeğin.

AVŞAR: "AVEREMU UNA CIVILE IN UNA STAZIONE E U NOSTRE RISTORANTE CITTA' IN UNA STAZIONE"

Prima di a prova di guida, İmamoğlu hà ricevutu infurmazioni detallate nantu à u prucessu di custruzzione è dopu à a linea da u Subsegretariu Generale IMM Pelin Alpkökin è u Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari IMM Ceyhun Avşar, à u pianu di a piattaforma di a Stazione Centrale Samandıra. İmamoğlu hà dettu chì Avşar hà dettu: "Ùn creamu micca solu prughjetti di u sistema ferroviariu; Inseme cù i prughjetti di u sistema ferroviariu, avemu u scopu di definisce e funzioni suciali adattate per u flussu di passageri quì nantu à a nostra linea. Cù l'apertura di a nostra linea, un nursery in a Stazione di u Parlamentu, induve partiremu oghje, serà prontu cù l'apertura di u sistema ferroviariu. Dopu l'infurmazioni chì "Un ristorante di a cità à a stazione di Sarıgazi serà messu in serviziu simultaneamente à l'apertura di a linea", hà fattu a seguente dichjarazione in sintesi:

İMAMOĞLU: "COLTE VOLTE DICEN SEMPRE: "Avemu principiatu u METRO!"

"In marzu, apriremu duie linee di metro cù sta linea. Cunduceremu a nostra ghjente cù u viaghju in metro quì per e persone preziose di i nostri trè distretti, Sancaktepe, Sultanbeyli è Çekmeköy. Una linea impurtante. Calchì volta dicenu sempre: "Avemu principiatu u metro!" Ci hè una licitazione è un prugressu di 3-4 per centu... Questu significa una cumpagnia chì hà vintu l'offerta è a cumpagnia chì hà vintu l'offerta si stalla in u situ di custruzzione. Questa hè a situazione attuale quandu avemu ripiglià. È u prucessu da sta situazione à oghje travaglia cusì: Appena avemu pigliatu l'uffiziu, avemu principiatu per preparà a prima dimensione di u finanziamentu necessariu per sta linea di metro in solu 4 mesi. Avemu cuminciatu quì à a fine di u 2019, vale à dì à u principiu di u 2020. In altri palori, avemu principiatu da zero è ringraziu à Diu, quandu ghjunghjemu à u nostru 4u annu, avemu da esse apertu una grande parte à u serviziu di i nostri citadini. Apriremu tutti in u 5u annu. "Intruduceremu sta linea, chì hà una capacità di viaghju seria, à i nostri citadini, cumpresu Sultanbeyli, in solu un annu".

"A NOSTRA LINEA ATAKÖY-İKITELLİ SCONTRA ANCHE I NOSTRI CITTADINI IN MARZO"

"In listessu modu, a nostra linea Ataköy-Ikitelli scuntrà i nostri citadini in marzu. Ùn avemu micca solu apre u metro è urganizà u viaghju in metro cum'è prima; À u listessu tempu, turnemu ognuna di e nostre stazioni in una zona di opportunità. Hè ciò chì u nostru Capu di Dipartimentu hà dettu ancu. Custruemu una nursery in unu, è un City Restaurant in l'altru. Avemu ancu altri spazii di opportunità in questa linea. À u tempu, li turnemu in spazii utili à u publicu. Dunque, diventerà un affari chì aghjunghje valore à u so ambiente. A nostra tristezza hè questu: cum'è avemu finitu a linea Sultanbeyli, chì avemu da spustà à u puntu più orientali di Istanbul, vulemu spustà una simile à a linea Beylikdüzü in u puntu più occidentale. È cum'è ùn era micca fattu in u periodu precedente, quì avemu preparatu u prugettu in una manera assai urdinata, avemu risoltu u so finanziamentu in larga misura, è avemu ghjuntu à u stadiu di offerta, è prima di esce in offerta, avemu avutu. impeditu l'appruvazioni chì serà inclusa in u rapportu statisticu di u nostru statu cù solu una tinta, una penna, una firma. In listessu modu, micca appruvà u prucessu nantu à a linea Eyüpsultan-Bayrampaşa hè veramente un grande tradimentu à a società. "Un grande tradimentu à Istanbul".

"DEMANDEmu UNA SIGNATURA, UNA TINTA, IN NOME DI I NOSTRI 16 MILIONI DI PERSONE"

"Vulemu rinunzià à stu tradimentu u più prestu pussibule è dumandà una firma è tinta nantu à u lanciu di a linea Beylikdüzü-Sefaköy in a parte più occidentale di Istanbul, à u puntu di serviziu à a nostra Istanbul. Esigemu in nome di i nostri 16 milioni di persone. Cum'è quì, cum'è avemu purtatu Çekmeköy cun Sancaktepe è Sultanbeyli; Vulemu purtà Bakırköy à Bahçelievler, Küçükçekmece à Avcılar, Beylikdüzü, Büyükçekmece, Esenyurt è Başakşehir in quella regione. Diceraghju questu ogni ghjornu, à ogni puntu ch'e aghju trovu. L'appruvazioni per l'inclusione in u Pianu d'investimentu presidenziale aprirà a strada per noi. Esigemu chì stu sbagliu sia firmatu immediatamente. Lasciami dì ancu questu. Spergu chì, in marzu, inseme cù u nostru candidatu Sancaktepe u Signore Alper Yeğin, faremu u nostru primu viaghju inseme da Çekmeköy à Samandıra, cù una forte apertura quì. "Vogliu bona furtuna in anticipu."

"In menu di 5 anni, avemu compiu guasi 66 chilometru di metro è l'abbiamu apertu à u serviziu di u nostru populu"

Dopu à e dichjarazioni, İmamoğlu, Yeğin è a delegazione accumpagnata si sò andati à u trenu sottu a direzzione di Neslihan Pepeoğlu, chì farà u test drive. İmamoğlu hà cuntinuatu e so dichjarazioni à i ghjurnalisti chì u seguitanu mentre u trenu si dirigeva da a Stazione Samandıra à a Stazione Çözüm Mahallesi. Spartendu l'infurmazioni chì u costu di un chilometru di metro hà quasi più di 55 milioni d'euros, İmamoğlu hà dettu: "Questu significa chì un chilometru di metro costa 2 miliardi TL. Dicu questu per capisce a so magnitudine. Per chì questi investimenti ponu esse aduprati in modu più efficiente, avemu bisognu di un "Istanbul caminante". Allora, invece di minibus, autobus è veiculi chì stendenu in e strade in u passatu, avemu avà questu. Queste linee necessitanu passageri per operare. "Stu passageru hà ancu bisognu di alluntanassi da i veiculi di roti di gomma", disse. In questu cuntestu, enfatizendu a necessità di furnisce spazii cunfortu per caminari à i citadini, İmamoğlu hà dettu: "U cunfortu di i pedoni hè avà u prublema più impurtante in e cità. In fatti, s'ellu hè pussibule, e linee di metro chì permettenu di ghjunghje in tutte e parte di a cità senza avè da cumprà una vittura sò assai impurtanti per noi. Serà a linea più impurtante di trasportu publicu. Spergu chì, quandu stu periodu hè finitu, serà 5 anni ... Sfurtunatamente, u nostru hè un pocu menu di 5 anni. dicu sempre; Hanu persu i nostri trè mesi. Ma va bè. "In menu di 5 anni, avemu finitu quasi 66 chilometri di metro è l'abbiamu apertu à u serviziu di u nostru populu", disse.

"U travagliu seriu pò esse fattu da persone cù alta serietà"

"Questi ponu esse cumpleti cù calculi, libri è pianificazione, senza prublemi", disse İmamoğlu, aghjustendu:

"Ci sò persone chì piglianu stu travagliu à a ligera. E persone chì anu sottovalutatu stu travagliu sfurtunatamenti l'hanu trasfurmatu in 10 linee di metro fermate. Pigliemu stu travagliu seriu. Pigliemu in seriu i bisogni di sta cità. L'affari di u metro hè cusì. Hè un affare assai seriu. U travagliu seriu pò esse fattu da persone assai seriu. Ddi pirsuni ùn sò micca luntanu da a ragione, a scienza, a tecnulugia, è u travagliu cù e persone chì cunnoscenu u travagliu... Eccu u nostru preziosu Vice Sicritariu Generale, u nostru Capu di Dipartimentu, a nostra cumpagnia di cuntrattura è parechje altre persone impurtanti di stu locu, u mo i culleghi chì ùn sò micca quì è sò interessati à i finanzii, u Sicritariu Generale è i nostri altri amichi; U travagliu realizatu cù i sforzi cumune di tutti, cù u finanziamentu ghjustu è u muvimentu ghjustu à u mumentu bellu. Hè per quessa ùn avemu micca mostratu; Custruemu u metro. O ùn avemu micca spray in l'aria; Custruemu u metro. In questu sensu, aghju in particulare una grande impurtanza à sta linea Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli. Inoltre, custruemu u metro per a ghjente di Istanbul, micca per quelli chì anu vutatu più per noi. Lasciami sprime ancu questu. Cuntinuemu ancu questu. "Spergu, inseme creeremu un Istanbul cù metro sottu Istanbul, ferrovie disposte cù rotaie, grandi linee di metro, è una reta di metro di più di 700 chilometri".

« ANNUNCIAMU À QUELLI ÙN L’HANU SINTU »

İmamoğlu hà fattu e seguenti dichjarazioni annantu à u ricordu di Alpkökin:

"Ms Pelin m'hà ricurdatu qualcosa di impurtante. Avemu avutu un permessu chì hè statu guardatu quì per 1,5 anni, è per quessa ùn pudemu micca aduprà una risorsa chì aviamu preparatu. Dopu, cù l'emissione di un bonu verde, avemu furnitu un finanziamentu supplementu efficace in questu sensu, à u puntu induve avemu assicuratu quella risorsa. Ma ciò chì hè in ghjocu quì hè questu: Siccomu ci importava veramente di sta regione in quellu tempu, in particulare Çekmeköy, Sancaktepe è Sultanbeyli, avemu continuamente finanziatu sta zona da e nostre risorse proprie di quasi 140 milioni d'euros cù sacrifici seri. , è hà purtatu a sulidarità istituzione-cuntrattista à u livellu più forte in questu sensu. È avemu ottinutu questu in tempi assai difficiuli, cum'è sapete, in un ambiente induve ci hè una inflazione alta, tassi d'interessu elevati è sfurtunatamenti ùn ci hè micca soldi è u flussu diventa problematicu. Questa hè a capacità di fà un budgetu pruduttivu è di truvà suluzioni ancu in i vostri mumenti più prublemi. Questa hè una lezione separata. Allora, facemu cunnosce à quelli chì ùn l'anu micca intesu cusì ".

A prova di guida, chì hà iniziatu à a Stazione Samandıra, hè finita cù successu à a Stazione Çözüm Mahallesi. İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda à l'uscita di a stazione.