Joy of 'Social Balance' in Saski

Un accordu di equilibriu suciale hè statu firmatu per a Municipalità Metropolitana di Sakarya è l'ufficiali SASKİ.

I burocrati metropolitani è SASKİ, i rappresentanti sindacali è l'impiegati anu assistitu à a cerimonia induve u sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Ekrem Yüce, è u presidente di a filiale di Bem-Bir-Sen Sakarya, Ahmet Öksüzali, anu firmatu e firme. A compensazione di u bilanciu suciale, chì era 95 per centu in u scopu di u cuntrattu, hè stata aumentata à 100 per centu.

Sperendu chì u cuntrattu firmatu serà benefiziu, u presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Sustemu cù tutte e nostre forze u travagliu da fà per chì i nostri culleghi cù quale travagliammu ponu vive in prosperità è prufittà di ogni tipu di diritti à u massimu. "Cù l'Accordu di Equilibriu Soziale firmatu trà a nostra municipalità è BEM-BİR-SEN, un totale di 809 impiegati chì travaglianu in a nostra urganizazione continueranu à riceve una compensazione di u bilanciu suciale", disse.

Nutendu chì anu aumentatu a compensazione di l'equilibriu suciale di i funzionari civili da 95 per centu da 5 punti à 100 per centu cù u cuntrattu rinnuvatu, u sindaco Yüce hà desideratu chì u protokollu firmatu trà BEM-BİR-SEN è a nostra municipalità, sottumessu à a Legge di i Servitori Civili, sia benefica.