Pizze assire cumpetenu cù l'Italia

I paesi Kafro (Elbeğendi) è (Arkah) Üçköy di u distrittu di Midyat, chì una volta eranu abbandunati per via di incidenti terroristi, cuminciaru à esse assuciati cù Pizza in parechji paesi di u mondu, in particulare in Turchia.

In l'area rurale di u distrittu di Midyat di Mardin, l'Assiriani chì tornanu in i so paesi da i paesi europei creanu meraviglie. Una pizzeria aperta da Nail Demir in Elbeğendi Village è diventata famosa in tuttu u paese in pocu tempu hè stata seguita da un altru stabilimentu di pizza apertu in Üçköy. Moris Dal, chì hà 24 anni di sperienza in pizza in Germania, è u so parente di u ghjuvellu Gabriyel Çil, hà investitu 7 milioni di pizza in Üçköy. Anu fattu un investimentu di circa 20 milioni d'euros, cumprese e ville di petra chì anu custruitu in i so paesi. Gabriel Çil è Moris Dal portanu i so 24 anni di sperienza di pizza in Germania à i clienti lucali è stranieri in Üçköy, situatu nantu à a muntagna Bagok.

RITURNU IN U SO PAGLU DOPO 40 ANNI È APRI UN SALONE DI PIZZA.

Moris Dal riturnò à Üçköy, chì abbandunò à l'età di 12 anni, cum'è maestru di pizza dopu à 40 anni. Hà realizatu u so sognu di trasfurmà i so 24 anni di spirienza di pizza in Germania in serviziu in u paese duv'ellu hè natu è cresciutu è chì bramava. Çil è Dal, chì rivitalizzanu u turismu di a muntagna quì, attrae assai tours turistici da Turchia è u mondu à i paesi di pizza.

AVANTU IMPUGNI PER 14 PERSONE

Facendu una dichjarazione annantu à a pizzeria, u Business Manager Samet Matyaz hà dettu chì l'apertura in Üçköy nantu à a muntagna Bagok hè stata un annu è mezu fà.

Matyaz hà dichjaratu chì Moris Dal è Gabriel Çil, chì sò immigrati da Üçköy in Germania 40 anni fà, anu fattu questu investimentu quì quand'elli sò tornati in a so cità nativa induve sò nati è cresciuti, è hà dettu: "Cù e ville di petra è a pizzeria chì anu custruitu Üçköy, anu investitu 20 milioni d'euros in u so propiu paese. " Anu fattu un investimentu di . 14 di noi manghjemu pane quì. "Li ringraziemu." disse.

Dichjarà chì stu locu hà ricevutu un grande interessu da a so apertura, Matyaz hà dettu: "Tutti i tour turistici in Turchia è i turisti stranieri da l'esteru affluiscenu quì. Era veramente un affare eccellente. Bravo à quelli chì l'anu fattu. Facemu 14 tippi di pizza è 7 tippi di pita quì. "Avemu e nostre pizze fatte da arrosti lucali." disse.

DESSERT PIZZA ATTRA L'ATTENZIONE

Rimarchendu chì a maiò parte di i prudutti utilizati in a fabbricazione di pizza in pizzeria sò righjunali è lucali, Matyaz hà dettu: "Usemu prudutti lucali per fà a pizza. Quessi sò i prudutti senza additivi chì usemu chì aghjunghjenu sapori à a pizza. Facemu una pizza dolce chjamata "Arkah Pizza" da uva è frutti cultivati ​​in a regione. Demu à i nostri clienti cum'è dessert. "Hè statu assai apprezzatu." disse.