Una scuperta eccitante per i scientisti spaziali!

I sperti di l'Istitutu di Fisica di l'Academia Cinese di Scienze anu scupertu diversi materiali di vetru in a terra lunare purtata da a missione Chang'e-5 è anu realizatu una ricerca sistematica nantu à elli. Utilizendu microscopi elettronichi di scanning è di trasmissione, i circadori anu analizatu in modu cumpletu a morfologia, a cumpusizioni è a microstruttura di sustanzi di vetru truvati in campioni di polveri ottenuti da regolite lunare.

In l'articulu publicatu in a rivista National Science Review, hè dichjaratu chì ci sò parechji materiali di vetru cù diverse urighjine fisiche (quenching liquidu, depositu di vapore è danni da irradiazione) è chì questi cuntenuti sò stati analizati è cumpilati in un catalogu. I circadori anu truvatu ancu fibre di vetru naturali nantu à a superficia lunare per a prima volta; Questu mostra chì ci hè una pussibilità chì a terra lunare pò esse usata per processà è pruduce materiali di custruzzione di vetru.

Chang'e-5 hà finitu u so esame u 17 di dicembre di u 2020 è hà tornatu à a terra, purtendu cun ellu un totale di 1.731 grammi di campioni, cumprese rocce è terra, da a superficia lunare.