Finu à chì puntu i rilazioni trà Egittu è Israele venenu dopu à ciò chì hè accadutu in Palestina ?

A Guerra Palestina-Israele hà passatu u so 4 mesi. Duranti stu piriu, decine di millaie di civili palestinesi persu a so vita per via di l'attacchi israeliani. Ancu s'ellu hè statu fattu una pausa umanitaria di corta durazione è un cessamentu di u focu, una pace permanente in a regione pare distante.

Possibile migrazione di milioni di civili per via di attacchi israeliani, in Egittu ve Israel Stress dinò a relazione trà elli. U Prof. Espertu di Politica Estera spiega i danni chì sta situazione pruvucarà à e relazioni di i dui paesi. Dr. İsmail Şahin hà analizatu per Everyone Duysun.

"HÈ DIFFICILE PER L'EGIPTU PIDÀ UN STATU DIRETTU"

Enfatizendu chì hè difficiule per l'Eggittu di piglià l'azzione diretta contr'à Israele per sè stessu in fronte à a tensione trà Israele è Egittu. Dr. İsmail Şahin hà detallatu sta situazione cù e seguenti dichjarazioni:

"In cunsiderà e relazioni diplomatiche trà l'Eggittu è Israele è e relazioni pulitiche, ecunomiche è militari trà l'Egittu è u mondu occidentale, pare abbastanza difficiule per l'Eggittu di piglià una postura forte contr'à e pulitiche di Israele. mais doux, cumunità internaziunale è ùn pò piglià una postura assai forte contr'à e pulitiche d'Israele, soprattuttu senza piglià in contu e so rilazioni cù attori putenti cum'è l'USA è senza piglià in contu e pressioni internaziunali. À questu puntu, l'agenda pulitica interna di l'Egittu o l'opinione publica, piuttostu chè u guvernu, determinarà u cursu di l'azzione di l'Egittu. Per quessa, hè necessariu di seguità strettamente a direzzione di a pressione di u publicu egizianu nantu à u guvernu. Ciò chì deve accade hè chì l'Eggittu piglia rapidamente e misure chì ponu piantà Israele. Perchè a pace è a stabilità regiunale hè un interessu impurtante di l'Eggittu ". disse.

"A MIGRAZIONE FORZATA D'ISRAELE DI PALESTINE POTE AUMENTA L'INSTABILITÀ"

Israele hà realizatu una operazione di migrazione furzata per i Palestiniani da u 7 ottobre. Mediu OrienteDichjarà chì pò più tensa l'atmosfera tensa in Turchia è aumentà l'instabilità, u Prof. Dr. İsmail Şahin hà dettu: "A migrazione forzata d'Israele di u populu palestinianu pò aumentà a tensione regiunale è causà una grande inestabilità in a regione. Dunque, a forte reazione di l'Eggittu contr'à tali azzioni pò cuntribuisce à a preservazione di a pace è di a stabilità regiunale è a stabilità è a prosperità di l'Eggittu. Forsi più impurtante, u tentativu di Israele di furzà u populu palestinianu à migrà hè una violazione di i diritti umani è di i valori umani. "Se l'Eggittu s'oppone à tali azzioni o micca serà una grande prova in quantu à i diritti umani è a causa palestiniana". disse.