"Ciò chì avemu vistu ùn pudia esse spiegatu"

À a riunione ordinaria di ferraghju di u Cunsigliu Municipale di Efes Selçuk, u sindaco Filiz Ceritoğlu Sengel è i membri di u cunsigliu municipale anu cummemoratu quelli chì anu persu a vita in u terremotu di u 6 di ferraghju è anu manifestatu i so desideri.

Parlendu in a sezione di i desideri è i desideri di a riunione di u cunsigliu induve sò stati discussi i punti nantu à l'agenda, u sindaco Filiz Ceritoğlu Sengel hà dettu: "Esattu un annu fà, quandu avemu svegliatu a matina u 6 di ferraghju, ci hè statu affruntatu cù u disastru chì accadutu in 11 pruvince. Francamente parlante, u terrimotu hà fattu tutti noi à interrogà certe cose è à dumandà à noi stessi: "Chì pudemu fà?" "Hè statu un puntu impurtante induve tutti avemu dimustratu un esempiu di sulidarità", disse.

Ricordendu chì si n'andò à a zona di u terrimotu pocu dopu u 6 di ferraghju, u sindaco Ceritoğlu Sengel hà dettu; "Cum'è citatinu chì hè andatu in a zona di u terrimotu, dicu chì era impussibile di spiegà ciò chì avemu vistu. Sicondu l'infurmazioni chì avemu ricevutu, Hatay ùn hà micca ricuperatu. Unu di i principii più impurtanti deve esse chì ùn avemu micca sperienze cusì dolore di novu, è chì i prublemi sò risolti u più prestu pussibule. In fatti, u citadinu hà passatu un periodu induve si sentia assai solu. Spergu chì i prublemi seranu risolti u più prestu pussibule. "U mo condolenze à u nostru paese di novu", disse.

I membri di u Cunsigliu anu cummemoratu ancu u terrimotu di u 6 di ferraghju è anu spressu a so speranza chì tali dulore ùn succede micca più.

Per d 'altra banda, a municipalità di Efes Selçuk, chì s'hè svegliatu cù u disastru di u terrimotu a matina di u 6 di ferraghju 2023 è hà pigliatu l'azzione senza perde tempu cù l'appellu di u sindaco Filiz Ceritoğlu Sengel à l'unità è a sulidarità, hà dimustratu un esempiu impurtante di sulidarità cù u paese. grande sustegnu di u so populu.

U sindaco Filiz Ceritoğlu Sengel, chì hà assicuratu chì l'aiuti raccolti in sulidarità cù a ghjente di u distrittu ghjunghjenu à a zona di u terrimotu, andava ancu spessu à a zona di u terrimotu è hà spartutu u dulore di i citadini affettati da u terrimotu.

U sindaco Filiz Ceritoğlu Sengel hà accoltu a cunferenza nantu à a cità resistente à i risichi di disastru in Efes Selçuk dopu u terrimotu è hà urganizatu un attellu nantu à questu sughjettu. Inoltre, in Efes Selçuk, induve a Direzzione di Disastru hè stata stabilita, i piani è i preparativi sò stati fatti contr'à eventuali terremoti è una cumissioni di terramoti hè stata formata.