50 Million TL Support à 75 Milla Famiglie in Bursa

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì piglia passi determinati per implementà prughjetti chì portanu Bursa à un futuru sanu, per un'altra banda, cuntinueghja à implementà i migliori esempi di municipalità suciale in Turchia è Bursa. Fornendu una larga gamma di servizii suciali, da e cucine di zuppa à i rifugi, l'assistenza in casa per i malati è l'anziani, i festival di circuncisione, è l'applicazione Kart16 chì furnisce un sustegnu ecunomicu à quelli chì anu bisognu, a Municipalità Metropolitana continuarà à esse un soffiu d'aria fresca. per quelli chì anu bisognu è una salvezza per i cummercianti in 2024. I rivenditori di vestiti pronti, i calzolai è i cartulieri sò stati ancu aghjuntu à u prughjettu chì hè statu iniziatu cù l'alimentarii di quartiere per mantene i picculi cummercianti affettati da a pandemia in l'anni precedenti. U prugettu, in quale i studienti in bisognu sò stati dopu inclusi, cuntinueghja à cresce cum'è una bola di neve in 2024.

"A riunione di introduzione è a cerimonia di firmazione di u protocolu in quantu à l'alimentariu, u vestitu, i cuntrolli di supportu suciale di cartoleria", chì portarà speranza à quelli chì anu bisognu in Bursa è cuntribuiscenu à i cummercianti, si sò tenuti in l'area di Foyer di u Centru Culturale di u Cungressu Atatürk. U Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale Vedat Işıkhan hà assistitu ancu à a cerimonia, u guvernatore di Bursa Mahmut Demirtaş, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u presidente provinciale di u Partitu AK Davut Gürkan, u presidente provinciale di MHP Muhammet Tekin, u presidente di l'Upper Union di Tradesmen Bail Bahri Şarlı, u presidente di BESOB. Bilgit, u sindaco di Osmangazi Mustafa Dündar, i capi di e camere di i cummercianti, i cummercianti di l'alimentazione, i pruduttori di vestiti pronti, i calzolai è i cartulieri anu participatu ancu.

50 MILIONI TL SUPPORT À 75 MIL FAMIGLIE IN RAMADAN
U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì continuanu à purtà novi servizii à Bursa cù u so approcciu di serviziu centratu in e persone. Dichjarà chì sò guidati da u mottu "Mantene a ghjente viva in modu chì u statu vive", u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì i duveri è e responsabilità di i guverni lucali anu aumentatu considerablemente è chì stanu avà pruvatu à estenderà i servizii municipali di rutina à tutte e zone cù un approcciu. chì dà priorità à i cummercianti è l'ecunumia. Dichjarà chì ùn anu micca una cunniscenza classica di lascià pacchi o di fà periodi, u sindaco Aktaş hà dettu: "Consideremu diversi segmenti in quantu à u sustegnu suciale. Hè per quessa chì avemu lanciatu l'applicazione Kart16. Attualmente, avemu circa 16 mila citadini chì utilizanu Kart10. Ogni mese, anu l'uppurtunità di fà e so shopping in una manera civilizata, salvu i prudutti di monopoliu. Inoltre, 85 mila persone anu benefiziu da u cuntrollu di supportu suciale di Ramadan, 89 mila persone da u cuntrollu di sustegnu di u vestitu sacrificale, è 127 mila persone da u cuntrollu di sustegnu suciale di l'educazione. Avemu sustinutu e fatture di l'electricità, l'internet è l'acqua di circa 281 mila citadini. L'annu passatu, avemu sustinutu i bills di gas naturale di 7 mila citadini. 741 mila persone anu benefiziu da u nostru serviziu di cucina di zuppa. I nostri festi di circuncisione cuntinueghjanu. Offriamu borse di studiu à 10 studienti da licei prufessiunali è università attraversu Burskoop. Quist'annu, noi, cum'è Municipalità Metropolitana di Bursa, copremu i tariffi YKS è E-KPSS. I nostri citadini di più di 65 anni beneficianu di tutti i trasporti gratuiti. L'applicazioni di cuntrollu di supportu suciale di Ramadan, chì anu iniziatu u 24 di ghjennaghju di u 2024 è chì a scadenza di a candidatura hè u 25 di ferraghju 2024, sò ancu finite. L'applicazioni ricevute per 1 mese seranu esaminate in e cundizioni specificate, grazia à i prugrammi supportati da l'intelligenza artificiale è secondu i dati di u nostru Ministeru di l'Affari Interni. 50 mila famiglie eligibili prufittàranu di questu. I codici di spesa seranu mandati à i telefoni di e persone pertinenti. I cuntrolli di supportu suciale saranu consegnati à i nostri citadini chì ùn utilizanu micca smartphones. Passendu sti codici, chì saranu validi in quasi 1000 buttreghi d'alimentazione, i nostri picculi cummercianti guadagnanu un fatturatu tutale di 75 milioni di TL. "Stu prughjettu esemplare è pioniere sustenerà i nostri citadini è serà una salvezza per i nostri cummercianti", disse.

TOTAL 50 MILIONI TL SUPPORT À 75 MIL PENSIONI
Dendu a bona nutizia di un altru studiu chì serà validu per i vestiti pronti è i calzolai prima di Eid al-Adha in 2024, u sindaco Aktaş hà dettu: "Inviaremu 1.500 mila cuntrolli di supportu per un valore di 75 50 TL, per un valore di 1.500 milioni di TL in totale, i nostri citadini. Ancu in settembre, distribuiremu 75 mila cuntrolli di supportu di l'educazione di 50 50 TL, per un valore di 1.500 milioni di TL in totale, à i nostri citadini, chì saranu validi per i nostri cummercianti di cartoleria. Questa hè a prima volta chì dichjarò un prublema. U nostru presidente hà dichjaratu questu annu cum'è u so "annu di ritirata". Per sustene i nostri citadini ritirati, daremu cuntrolli di supportu di vacanze di 50 TL à 75 mila pensionati. Puderemu un totale di 2024 milioni di supportu TL à 500 mila pensionati. Esprimu chì un totale di XNUMX milioni di TL di sustegnu è cuntribuzione serà datu à u nostru populu in XNUMX, sempre chì hè utilizatu da i nostri cummercianti arregistrati à e camere di i cummercianti. Chì Diu ùn distrugge micca a nostra unità è sulidarità. Vogliu ringrazià tutti i nostri cummercianti, chì sò diventati u ziu, u fratellu è a surella di u circondu cù u so sudore è u so sforzu. Ti pregu bona furtuna. "Possa u nostru protocolu esse benefica", disse.

"Continuemu à stà vicinu à i nostri pensionati"
U Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Soziale, Vedat Işıkhan, hà dettu chì hà avutu u piacè di assistisce à parechje opere di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş. Vulendu chì u protokollu sia di auspiziu per u populu di Bursa, u Ministru Işıkhan hà dichjaratu ch'elli ùn anu mai abbandunatu l'approcciu di u statu suciale, chì hè unu di i pilastri di l'antica tradizione statale. Dichjarà chì Bursa hè ancu a cità di i codici culturali anatoliani, l'apprezzazione è a tolleranza, Işıkhan hà dettu: "Avemu vistu in Bursa chì a nostra tradizione statale hè mantenuta viva è mantenuta viva finu à u più chjucu dettagliu. Pruvamu ancu di esse quì per u nostru populu. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, per u so travagliu, in particulare per i pensionati. Cum'è una istituzione, cuntinuemu à travaglià è à luttà per i nostri pensionati. Avemu fattu un bonus unica di 5 mila TL à tutti i nostri pensionati. Avemu determinatu l'aumentu di e pensioni cum'è 49,25 per centu per tutti i nostri pensionati. Avemu dichjaratu u 2024 cum'è l'"Annu di i Retirati". Continueremu à sustene i nostri pensionati. Cum'è u Ministeru, sustenemu pienamente u travagliu annunziatu da a Municipalità Metropolitana di Bursa per i nostri pensionati. Felicitate tutte e istituzioni, in particulare u nostru presidente Alinur Aktaş, chì hà cuntribuitu à u protocolu. "Vogliu bona furtuna", disse.

U presidente di BESOB, Fahrettin Bilgit, hà dichjaratu chì i cummercianti ùn sò micca solu cummercianti è artighjani, ma sò unu di i pilastri principali di i valori di a società. Dichjarà chì accettanu chì u tempu, u cummerciu è l'abitudini di shopping anu cambiatu, Bilgit hà dettu ch'elli cercanu di mantene cun questu cambiamentu; Ellu hà dichjaratu chì hè preziosu di furnisce un sustegnu à i citadini attraversu i cummercianti è hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, per i so cuntributi.
U presidente di Bursa Grocery Chamber, Muhammet Nuri Örs, hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, per u sustegnu chì hà datu à i cummercianti è hà manifestatu a so cunvinzione chì l'urganizazione di i cummercianti, chì attribuisce impurtanza à mantene u pattu, darà u sustegnu necessariu à Alinur Aktaş in l'elezzioni. .

Dopu à i discorsi, u sindaco Alinur Aktaş hà prisentatu una pittura à u Ministru Vedat Işıkhan in memoria di u ghjornu. Dopu, un protocolu hè statu firmatu trà Bursa Metropolitan Municipality, BESOB, Bursa Chamber of Grocers, Bursa Ready-Made Clothing Chamber, Bursa Shoemakers Chamber è Bursa Stationers Chamber.