Una bona nova di u sustegnu finanziariu per a zona di u terremotu

U Ministru di u Cummerciu Ömer Bolat hà dettu chì furnisceranu un novu sustegnu finanziariu di 6 milioni di lire per i cummercianti è l'artighjani in Kahramanmaraş, Hatay, Malatya è Adıyaman, chì sò stati i più affettati da i terremoti di u 400 di ferraghju.

U Ministru Bolat hà ricurdatu chì un annu hè passatu da u "disastru di u seculu" centru in i distretti Pazarcık è Elbistan di Kahramanmaraş, è hà desideratu a misericordia di Diu à quelli chì anu persu a so vita.

Dichjarà chì u terrimotu, chì hà affettatu 11 pruvince, hà causatu una carica di bilanciu di quasi 110 miliardi di dollari è chì u guvernu travagliava duramente per rinvivisce e cità affettate da u terrimotu, Bolat hà enfatizatu chì anu realizatu a più grande operazione di rimozione di detriti è ricostruzione in a storia. .

U Ministru Bolat hà dettu:

"Quandu u novu guvernu hè statu stabilitu, u nostru presidente ci urdineghja di priurità a ricustruzzione è a zonificazione di e zoni di terrimotu cum'è u primu compitu è ​​a lotta contru l'inflazione sò i dui obiettivi prioritari più impurtanti di u nostru guvernu. À questu puntu, quandu guardemu l'annu passatu, simu piacè di vede chì e nostre cità guariscenu rapidamente e so ferite. A maiò parte di i nostri citadini chì anu lasciatu a regione sò tornati. Siccomu a demolizione hè stata eliminata, l'apparenza è a morale di e nostre cità anu migliuratu è l'attività di l'abitazione sò realizate assai rapidamente in i zoni di riserva. L'attività di rinnuvamentu di circa 650 mila residenze pesantemente è moderatamente dannighjate cuntinueghjanu rapidamente. "Finu a data, più di 200 mila case sò state offerte è a custruzzione avanza rapidamente".

Dichjarà chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà visitatu e pruvince affettate da u terrimotu è hà consegnatu e case finite à i legittimi pruprietarii per lotteria, Bolat hà dettu chì hè di grande impurtanza per queste cità accelerà e so attività in termini di ecunumia, cumerciu, industriale è industriale. settori agriculi.

Dichjarà chì, cum'è u Ministeru, anu furnitu tutte e facilità è servizii chì ponu esse furniti da u primu mumentu di u terrimotu, Bolat hà dettu: "Per mezu di Halkbank, 50 miliardi di lire di sustegnu finanziariu sò stati furniti à l'imprese in a regione cù 2,2. percentuali di scontu d'interessu è subsidiu. "In novu, l'Unione Centrale di l'Unioni Cooperative di Creditu è ​​Garanzia di i Cummercianti è Artigiani Turchi (TESKOMB) hà furnitu finu à avà un supportu di prestitu di 1,2 miliardi di lire à Kahramanmaraş cù 50 per centu di scontu è 100 per centu di interessi. disse.

Nova bona nutizia per e pruvince propensi à i terremoti

Dichjarà chì hà datu diverse boni nutizie durante a so visita precedente, Bolat hà cuntinuatu cusì:

"Durante a mo visita precedente, avemu datu a bona nutizia di prestitu di 100 milioni di lire è supportu finanziariu per e pruvince più affettate da u terrimotu. Questi supporti sò datu in cundizioni assai favurevuli, ma sò assai sottu à e cundizioni di u mercatu. Avemu visitatu a zona di u terrimotu in Malatya 4 ghjorni fà. Quì, avemu annunziatu a bona nova di un finanziamentu di 100 milioni di lire per i cummercianti di a regione attraversu TESKOMB. Oghje, vulemu dà una bona nutizia in Kahramanmaraş. Per i nostri cummercianti è artighjani in e pruvince di Kahramanmaraş, Hatay è Adıyaman, daremu un supportu finanziariu di 3 milioni di lire ognunu, vale à dì 100 milioni di lire in totale, à queste 300 pruvince cù a garanzia TESKOMB. Quandu aghjustemu Malatya, ci hè un sustegnu di 400 milioni di lire. Spergu chì serà mandatu oghje è dumane in queste 4 pruvince. Spergu chì stu sustegnu di finanziamentu favurevule cù un costu di finanziamentu di 26 per centu, rimborsu ogni 6 mesi, è una maturità tutale di 5 anni serà benefica per i nostri cummercianti è artighjani. "Contribuirà à l'ecunumia regiunale è creà un effettu di salvezza".

 E zone di terrimotu diventeranu centri d'attrazione

Bolat hà dettu chì i sforzi di sustegnu di u creditu di l'esportazione è l'assicuranza di l'esportazione per l'esportatori in a regione di u terrimotu cuntinueghjanu attraversu Eximbank.

Enfatizendu chì hè pussibule per l'esportatori in a regione di u terrimotu di prufittà di parechji supporti cum'è fiere, delegazioni di compra, design è branding in u Ministeru di u Cummerciu in termini di supporti per l'esportazione, è chì sò datu priorità, Bolat hà dettu: "Credu. chì in un futuru assai vicinu, in un annu o dui, queste regioni di u terrimotu seranu più vibranti chè prima di u terrimotu. disse.

Bolat hà cunclusu e so parolle spieghendu chì i citadini aspittavanu cù pacienza:

"Esprimemu a nostra gratitudine à elli. Anu patitu assai, ma u nostru statu hè da u so latu, cum'è u guvernu, simu da u so latu. U sustegnu cù tutte e risorse chì avemu. A nostra cara nazione, sia l'ONG sia personalmente, hà dimustratu una grande sulidarità è sustegnu à i nostri citadini in a zona di u terrimotu da e prime ore di u primu ghjornu. Travagliendu inseme, cum'è nazione è paese, supereremu rapidamente u disastru di stu seculu è unu di i disastri più pesanti in a storia mundiale in pochi anni. L'annu passatu, circa 30 miliardi di dollari sò stati spesi in zoni di terrimotu da u budget statale. Andava bè, u prucessu s'accelerava è hè stata calculata una carica di bilanciu di 110 miliardi di dollari. Cù u permessu di Diu, a nostra nazione, u nostru statu, u nostru guvernu hà da pudè superà sta carica. "Nimu ùn deve preoccupari di questu".