Campagna di sconti da PTT Cargo per e vittime di u terremotu

U Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture travaglia urgentemente per eliminà i danni subiti in u trasportu mentre u prucessu di custruzzione di residenze permanenti hè realizatu in 6 pruvince dopu à i terremoti di Kahramanmaraş di u 11 di ferraghju.

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu ch'elli sò stati cun i citadini affettati da u terrimotu in ogni modu di trasportu dapoi u primu mumentu di i terrimoti accaduti u 6 di ferraghju 2023, è chì 43 mila 350 pacchi d'aiutu da a casa è di l'esteru sò stati trasportati à a zona di u terrimotu. gratis da a Direzzione Generale di PTT da u primu mumentu di u terrimotu.

In u so postu nant'à u so contu di rete suciale, Uraloğlu hà dichjaratu chì anu da sguassà e tracce di u terrimotu in a regione di u terrimotu inseme è chì a regione serà restaurata à i so pedi, è hà annunziatu chì anu lanciatu una nova campagna per a regione di u terrimotu cù l'aiutu di a Direzzione Generale di PTT affiliata à u ministeru.

In u so postu, Uraloğlu hà dettu: "Avemu lanciatu una nova campagna cù l'aiutu di a nostra Direzzione Generale PTT per rinviviscia a vita cummerciale di e nostre pruvince chì anu danatu in u disastru di u seculu è cuntribuisce à a so inclusione in l'ecunumia di u paese. . Ogni spedizione mandata à a zona di u terrimotu hè cun un sensu di speranza trà u 6 di ferraghju è u 6 di maghju; "Offremu un scontu di 30 per centu nantu à a tarifa attuale per spedizioni chì venenu da Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Elazığ, Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Kilis, Malatya, Osmaniye è Şanlıurfa." Hà inclusu e so dichjarazioni.

A CAMPAGNA PUBLICA À RIVIVU U CUMMERU IN A REGIONE

A campagna di sconti principiarà u 6 di ferraghju 2024 è durà finu à u 6 di maghju 2024. A campagna, chì hà da scopu di cuntribuisce à u sviluppu di a regione di u terrimotu rivitalizzandu u cummerciu regiunale, permetterà à e vittime di u terrimotu di accede più facilmente à i prudutti chì anu bisognu. In questu modu, u sustegnu serà furnitu à e vittime di u terrimotu chì anu patitu perdite materiali è murali.