Eccitazione di Cup in u "Torneo Dağder" in Bursa

A Municipalità Metropolitana, chì sustene sempre u sport è l'atleti in Bursa, cuntinueghja u so sustegnu à i prughjetti suciale di l'urganisazioni non governamentali. U "Torneo di Football Dağder Tradizionale", urganizatu per a 18ª volta quist'annu da Dağder, chì hè a voce di i paesi di muntagna di i Distretti Orhaneli, Keles, Büyükorhan, Harmancık è Osmangazi in Bursa, hè statu tenutu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana è a participazione di 44 squadre.

À a fine di u torneu, induve si sò stati partiti feroci, a partita finali hè stata ghjucata trà Düvenli Spor è Belenören Spor. Mentre a partita finale di u torneu hè stata tenuta in u Merinos Stadium, centinaie di persone da a regione di a muntagna anu riempitu i stands è sparte l'eccitazione. À a fine di u torneu, Belenören Spor divintò u campionu, è u vincitore era novu amicizia è fratellanza.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u deputatu di Bursa Mustafa Varank è Mustafa Yavuz, u presidente provinciale di u Partitu AK Davut Gürkan, u sindaco di Orhaneli Ali Aykurt, u presidente di Dağder İsmail Aydoğdu, i rapprisentanti di u partitu puliticu è i citadini anu assistitu à a cerimonia prima di a partita finale.

Felicitando tutte e squadre è l'atleti chì anu participatu à u torneu è anu avutu grandi partiti, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş hà dichjaratu chì sò assai felici di sustene u torneu di football di Dağder, chì hè diventatu una tradizione ogni annu.

U deputatu di Bursa, Mustafa Yavuz, hà dichjaratu chì u torneu di football urganizatu da Dağder dapoi anni hà fattu una seria cuntribuzione à u sviluppu di a lege di fratellanza trà i citadini è i ghjovani, è hà desideratu successu à tutti l'atleti in competizione.

Dopu à i discorsi, hè statu fattu un spettaculu di folklore lucale.

U sindaco Aktaş, chì hà ghjucatu u doppiu telefunu cù artisti lucali, hà ancu datu placche in memoria di u ghjornu à l'istituzioni chì sustenevanu u torneu. U sindaco Aktaş, chì hà pigliatu u ballò è hà marcatu una penalità, dopu hà pigliatu u kick-off di a partita finale.