I bufali seranu avà lattiti sani

U sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir Prof. Dr. Un novu hè statu aghjuntu à i prughjetti di Yılmaz Büyükerşen chì dà priorità à u sviluppu rurale in l'agricultura è l'allevamentu di l'animali.

In questu cuntestu, un supportu di una macchina di mungitura hè statu furnitu à 12 allevatori di bufali, 41 di i quali eranu donne, chì operanu in u distrittu di İnönü è i so quartieri è chì anu dumandatu u sustegnu di u Dipartimentu di i servizii agriculi di a Municipalità Metropolitana.

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir Hasan Ünal, u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana M. Recai Erdir, u sindaco di Tepebaşı Ahmet Ataç, l'attore candidatu à u sindaco di a municipalità metropolitana di CHP Eskişehir anu assistitu à a cerimonia di consegna di a macchina in İnönü. Ayşe Ünlüce, presidente provinciale di CHP Talat Yalaz, candidatu à u sindaco di CHP İnönü Balkan Aktaş, burocrati municipali, capi, agricultori è allevatori di animali anu participatu.

Parlendu à a ceremonia, u vice sindaco di a municipalità metropolitana Hasan Ünal hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana di Eskişehir, avemu pruvatu à sustene l'agricultura rurale è l'allevamentu di l'animali finu à a misura di e nostre risorse per parechji anni per vultà à i so vechji tempi. Dopu à u sustegnu di l'allevamentu chì avemu furnitu in u scopu di popularizà l'allevamentu di bufali in İnönü, simu quì per furnisce un novu sustegnu chì furnisce una grande comodità à i nostri pruduttori. Cum'è a Municipalità Metropolitana, lancemu u prughjettu di Supportu à a Macchina di Mungitura per prutege a qualità è l'igiene di i prudutti pruduciuti da u latte di bufala. In u scopu di u prugettu, damu una macchina di mungitura à ognunu di i nostri 12 pruduttori di bufali, 41 di i quali sò donne. Pò esse bonu è auspicious à i nostri pruduttori. Pensu chì stu prughjettu farà una grande cuntribuzione à a marca di İnönü cù i prudutti di u latte di bufala, è vogliu chì i nostri pruduttori prufitti fruttu. Semu sempre cù i nostri agricultori è allevatori d'animali chì guadagnanu u so pane cù u so travagliu è u so sudore. Bona furtuna di novu."hà dettu.

Dopu à i discorsi, u Vice Sindaco Hasan Ünal hà ricevutu a placca di apprezzazione data da l'Associazione Eskişehir Buffalo Breeders per u sustegnu furnitu à i pruduttori, in nome di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Yılmaz Büyükerşen.

A cerimonia hè stata cumpletata cù a consegna di e macchine à i fabricatori è a foto presa.