L'Accademia Metro Istanbul Trainà Personal Qualificatu per Sistemi Ferroviari

L'Accademia di Metro Istanbul, stabilita da Metro Istanbul, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), per risponde à a necessità di persunale tecnicu qualificatu in u settore di i sistemi ferroviari è per assicurà u sviluppu di i so impiegati, hè stata aperta.

Metro Istanbul, chì trasporta unu di ogni dui passageri chì viaghjanu cù sistemi ferroviari in Turchia, hà apertu l'Accademia Metro Istanbul, chì hà stabilitu per risponde à i bisogni di u persunale tecnicu qualificatu di u settore di i sistemi ferroviari di quale hè u capu in modu sustenibile è per cuntribuisce à u sviluppu prufessiunale è persunale di i so impiegati.

A cerimonia d'inaugurazione, chì s'hè tenuta in u Campus Metro Istanbul Academy Faik Köklü in a stazione di metro Yenikapı, hà assistitu da u Cunsigliu di u presidente di l'IMM Yiğit Oğuz Duman, u Subsegretariu Generale IMM è u presidente di Metro Istanbul Zeynep Neyza Akçabay, u direttore generale di Metro Istanbul Dr. In più di Özgür Soy, l'alta dirigenza di a cumpagnia è l'impiegati di Metro Istanbul, a moglia è a famiglia di Faik Köklü anu assistitu ancu.

"L'Accademia di Metro Istanbul guarantisci una vita assai più sustenibile"

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluRicordendu chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà iniziatu cù u scopu di fà di Istanbul una cità più giusta, più sustenibile è più innovativa, Yiğit Oğuz Duman, Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà dettu: "Per fortuna, avemu passatu questi cinque anni in questu modu, è cumu creà una amministrazione più ghjusta per tutti i Istanbuliti è tuttu u nostru paese. " Succede, avemu pruvatu à fà sente è mustrà. Ciò chì intendemu per ghjustizia hè ghjustizia versu a sucetà, i nostri citadini è i nostri culleghi. In listessu modu, ciò chì intendemu per sustenibile hè, di sicuru, un Istanbul chì hè più verde è rispettu di a so natura, è ancu un Istanbul chì hè rispettuosu à a so ghjente, induve a ghjente si sviluppa constantemente, si rinnuvà è pronta per u futuru. Hà sempre avutu u sforzu è l'energia per fà assai megliu in u dipartimentu di l'innuvazione. Queste trè parolle descrizanu cumplettamente induve simu oghje. Hè più ghjusta perchè avemu avà una istituzione chì hà da creà una opportunità di sviluppu assai più ghjusta per e persone chì impiegamu in una manera assai più ghjusta. Avemu un riflessu d'educazione istituzionalisatu cù Metro Istanbul Academy. Dunque, questu hè un centru più ghjustu. Hè più sustinevule perchè ci hè una tecnulugia incredibbilmente cambiante è aspettazione di qualità di serviziu. Avemu da ancu risponde à sta aspettazione. Per questu, avemu bisognu di migliurà constantemente. Hè per quessa Metro Istanbul Academy guarantisci una vita assai più sustenibile è hè assai più innovativa. Cum'è u nome suggerisce, questu hè l'accademia. "Serà u centru di l'apprendimentu è u sviluppu di e persone", disse.

"Metro Istanbul Academy hè un passu chì mostra l'impurtanza data à l'impiegati"

Zeynep Neyza Akçabay, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul è Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Metro Istanbul, hà sottolineatu chì Metro Istanbul hè una sucietà cun una cuscenza assai alta di l'impieghi di e donne è hà dettu: "In u passatu, ci era una idea sbagliata chì "U travagliu tecnicu hè u travagliu di l'omu" per esse una cumpagnia tecnica. Sò ancu un ingegnere civile. U nostru Vice-Segretariu Generale rispunsevule per i sistemi ferroviari hè ancu un ingegnere civile. Oghje, avemu cun noi u nostru Vice Direttore Generale İETT Zeynep Hanım, hè ancu un ingegnere tecnicu. Avemu vistu chì quandu e donne sò datu ugguali opportunità, avemu digià abbastanza successu in questi roli. Semu in un locu induve avemu aumentatu u numeru di cunduttori di treni femminili da 8 à 300. Quandu avemu principiatu à travaglià, ci saria un reclutamentu di massa di cunduttori di treni in 2019. Avemu ancu criatu una nova struttura di reclutamentu, cum'è sapete, avemu aghjustatu u nostru situ di carriera à u sistema, è pudemu applicà da quì. À quellu tempu, mentre eramu negoziati per u reclutamentu di i cunduttori di treni, u Signore Yiğit hà dettu: "Apremu l'annunziu solu à i candidati femini". Questu era essenzialmente u nostru puntu di partenza in Metro Istanbul. Avemu aumentatu rapidamente l'impieghi di e donne è più seguitu. Ùn avemu micca un capu di stazione femminile quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avà avemu 36 capi di stazione femminili. Ùn avemu mai avutu un capu tecnicu, avà avemu unu. I nostri tassi di applicazione aumentanu da 7% à 42%. Mentre u numeru di l'impiegati era di 5%, hè avà intornu à 15%. Hè per quessa Metro Istanbul merita un ringraziu in questu sensu. Di sicuru, ùn sò micca solu e donne. U stessu passa per i nostri amici disabili. Metro Istanbul hè una istituzione chì mostra chì tutti ponu riesce quandu sò datu uguali opportunità. Metro Istanbul Academy hè un passu chì mostra l'impurtanza data à l'impiegati. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.

"U nostru numeru di passageri hè aumentatu di più di 2019 per centu da u 40"

U direttore generale di Metro Istanbul Dr. Özgür Soy hà datu l'infurmazioni chì Istanbul hè statu introduttu à i sistemi ferroviari à a fine di u 19u seculu è hà dettu: "Cù i primi anni di a Republica, Istanbul era in un locu impurtante in l'usu di i sistemi ferroviari. Ma pensemu chì hè stata trascurata per un bellu pezzu dopu. Duranti u regnu di l'ex Presidenti di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, u Signore Bedrettin Dalan è u Signore Nurettin Sözen, a custruzzione di e nostre linee M1, M2 è T1 hà iniziatu. E linee di metro sò state custruite in u periodu dopu, ma cunsiderendu a crescita di a pupulazione è l'aumentu di i bisogni, i chilometri di e linee fermanu assai divertenti. Quandu avemu ripigliatu in u 2019, a nostra lunghezza di linea era di 154,8 chilometri, è e linee M1980, M1 è T2, chì cumincianu in l'anni 1, servevanu ancu dui terzi di i passageri totali. U nostru numeru di linee hè aumentatu da 2019 per centu da u 38,5. "U nostru numeru di stazioni hè cresciutu di 37 per centu è u nostru numeru di passageri hè aumentatu di più di 40 per centu", disse.

"Qualunque cumpagnia andate in u settore, sicuramente vedrete qualcunu chì hè un graduatu di Metro Istanbul."

Ricordendu chì u travagliu di Metro Istanbul ùn hè micca di custruisce novi metro, ma di offre una bona sperienza di viaghju à l'utilizatori di metro è di guidà u settore gestionendu l'investimenti fatti in u megliu modu, u General Manager Soy hà dettu: "Per fà questu bè, dui elementi venenu à u primu pianu: Tecnulugia è e persone ", hà datu l'infurmazioni:

"Oghje, simu orgogliosi di riceve decine di brevetti in u nostru Centru R&D Registratu, chì avemu stabilitu in 2021, è facemu una grande cuntribuzione à l'ecunumia naziunale è u sviluppu di u nostru paese producendu u nostru propiu veiculu è u nostru sistema di signale. Mentre avemu upiratu veiculi cù valore anticu, cum'è u 1934 Model Gottha è u 1974 Model Cologne tram, in a nostra flotta di veiculi, invece, usemu l'ultimi mudelli di veiculi di punta chì anu aghjustatu di pocu tempu à a nostra flotta. , è simu orgogliosi di dì chì avemu ottinutu a cumpetenza per realizà tutte e manutenzioni di sti 19 mudelli di veiculi diffirenti, da a meccanica à l'elettronica, cù i nostri mezzi. Se ci vantamu di e nostre cumpetenze tecniche è di a nostra capacità di pruduce tecnulugia, di sicuru ci sò persone daretu, i travagliadori di Metro Istanbul. U nostru duvere hè di equipà i nostri impiegati attuali è i nostri novi amichi cù cunniscenze è cumpetenze. Questu hè unu di i nostri duveri più impurtanti. Metro Istanbul hà digià tradiziunale sta funzione. Qualunque sia a cumpagnia chì andate in u settore oghje, vi vede sicuramente qualcunu chì hè un graduatu di Metro Istanbul. Tuttavia, oghje, ùn hè micca pussibule di s'appoghjanu nantu à u persunale per esse furmatu in modu regimentatu in modu di mantene cù a velocità di u sviluppu di a tecnulugia è, sicuru, a vitezza di u nostru presidente Ekrem in a custruzzione di u metro. Metro Istanbul Academy hè natu da questa necessità. "I fundamenti sò stati posti in u 2022, è avemu avutu a furtuna di apre l'inseme quì oghje".

"Sapemu chì i passi chì avemu fattu anu fattu un impattu in a nostra industria".

Dichjarà chì anu cuminciatu à furnisce diverse furmazione in casa è à l'esteru in l'Accademia Metro Istanbul, u Dr. Özgür Soy hà dettu: "In pocu tempu, avemu cuminciatu à furnisce furmazione prufessiunale, tecnicu è di sviluppu persunale à i nostri impiegati. Avemu furnitu furmazione in i campi di gestione, prughjetti è mantenimentu è riparazione à i prufessiunali di l'industria in casa è à l'esteru. Avemu furnitu una furmazione di primi aiuti à i nostri impiegati è diverse istituzioni di IMM in u Centru di Formazione di Primi Aiuti apertu in Metro Istanbul cù l'appruvazioni di a Direzzione Provinciale di Salute. Pianu di principià cù u gruppu di trasportu è dopu furnisce questi furmazioni à tutti l'affiliati IMM chì ne anu bisognu. Cuncepemu furmazioni digitale in cunfurmità cù i requisiti di l'età è preparamu furmazioni settoriali per scopi domestici è internaziunali in u nostru studiu di educazione à distanza. Cullaburendu cù i licei è l'università, furnisce una furmazione settoriale à i ghjovani chì anu interessatu in u campu di i sistemi ferroviari. Cù l'accordu firmatu cù l'Associazione Internaziunale di Trasportu Pùblicu UITP, simu stati registrati cum'è 8th Academy Official of UITP in the World è hà datu a nostra accademia una identità internaziunale. Cusì, cuntribuiscemu à u nostru settore in Turchia urganizendu furmazioni datu da esperti internaziunali, è ancu furnisce furmazione à l'impiegati di paesi stranieri. Sapemu chì i passi chì facemu anu fattu un impattu in a nostra industria. Cù sta capiscitura, avemu iniziatu un muvimentu di cambiamentu è trasfurmazioni in u campu di l'uguaglianza di genere in 2019 in i sistemi ferroviari, chì hè un settore dominatu da l'omi in u mondu sanu. "Vulemu aumentà u nùmeru di impiegati femminili sia in a nostra cumpagnia sia in l'industria fornendu una furmazione tecnica soprattuttu à e donne è i ghjovani in Metro Istanbul Academy", disse.

A famiglia di Faik Köklü hà participatu ancu à a ceremonia

U Direttore Generale Soy hà dichjaratu chì u 6 per centu di u trafficu di passageri di ogni ghjornu nantu à e linee chì operanu hè in a stazione di Yenikapı è hà dettu: "In Yenikapı, chì hè un puntu assai impurtante di u trasportu di Istanbul, avemu ancu un Centru di Monitoraghju di Sicurezza induve tutti i nostri metro. sò monitorati. Oghje facemu una bella aghjunta quì. Parechje persone, cumpresi i nostri stimati managers in IMM, u Signore Yiğit Oğuz Duman, Zeynep Neyza Akçabay, Ertan Yıldız, è u nostru Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviario, Ceyhun Avşar, cuntribuitu à i fundamenti di Metro Istanbul Academy. In ogni casu, unu di i primi à pusà u mortar era u nostru ex Manager di Risorse Umane è Sviluppu Organizativu, u Signore Faik Köklü. Sfurtunatamente, l'avemu persu in 2020 per via di Covid 19. Duranti stu periodu, avemu prumessu à a famiglia di Faik Bey chì mantenemu u so nome vivu. "Oghje, sperimu a gioia agrodolce di cumpiendu sta prumessa", disse.

A moglia di Faik Köklü, Elif Köklü, chì hè ghjunta nantu à u palcuscenicu nantu à l'invitu di u General Manager Soy, hà dettu: "Vogliu ringraziarvi assai in nome di Faik è per mè stessu. Avete veramente sempre statu quì per noi. "Ti ringraziu assai per mantene u so nome vivu", disse.