L'Alleanza Populare hà iniziatu rapidamente u travagliu in Akşehir

U presidente di u distrettu di AK Party Akşehir Muammer Sağlam, u candidatu di sindaco di u partitu AK Akşehir Abdurrahman Çardakoğlu, a gestione di u partitu AK Akşehir, l'urganizazione di u distrettu di MHP Akşehir è i membri di u partitu accumpagnavanu anu fattu una marcia di massa è salutò i cummercianti. Kahraman hà dettu: "Ùn lasceremu micca una manu indisturbate Akşehir, nè lasciaremu un core intaccatu ".

U Candidatu à u Sindaco di u Partitu AK Akşehir Yusuf Kahraman hà acceleratu l'attività elettorali cù a so marchja. À meziornu, Kahraman è a so delegazione chì l'accompagnavanu marchjavanu inseme cù i membri di u partitu da l'edificiu di u Partitu AK in Ferit Efendi Office Building u 24 August Boulevard, è ghjunsenu à Nasreddin Hodja Square, salutendu i cummercianti in a strada.

U candidatu presidenziale Yusuf Kahraman hà dettu in a so dichjarazione: "Avemu principiatu u nostru travagliu elettorale in u campu cù a participazione di tutta a nostra urganizazione di u distrittu è u nostru cumpagnu di l'Alleanza Populare, a Presidenza di u Distrettu MHP. Vulemu sprime a nostra gratitudine à tutti i nostri membri di l'urganisazione è e persone chì anu participatu à sta strada benedetta chì avemu imbarcatu cù u scopu di lascià nisuna manu intaccata è nè core senza toccu in Akşehir, per ottene a vittoria. "Semu più forti inseme", disse.