A nova zona di vita suciale per u Campus Beşevler di l'Università di Ankara

Campus Beşevler 10th Year, chì include u Rettore di l'Università di Ankara, a Facultà di Scienze, a Facultà di Farmacia, a Facultà di Odontoiatria, u Centru Internaziunale è l'unità amministrative di l'università, è ancu a Piazza Güneş, chì ospita cerimonie di graduazione è festival di primavera. , guadagna un novu spaziu di vita suciale.

In u Centru di a Ghjuventù Seralar, chì hè custruitu in l'area cunnisciuta cum'è "Serre" accantu à u Centru Internaziunale è hè previstu per esse cumpletu in pocu tempu; Ci sarà una sala di lettura è studiu, una sala di mostra, una sala polivalente, 2 attelli, una libreria è un palcuscenicu.

Una cerimonia di inaugurazione hè stata realizata per u Centru di a Ghjuventù, chì avarà una superficie d'usu tutale di 2 mila 3 metri quadrati cù una zona di paisaghjistu di 74 mila metri quadrati quandu hè finitu, cù a participazione di u rettore, vicirettori, senatu. membri, accademichi è staff amministrativi.

Rettore di l'Università di Ankara Prof. Dr. In u so discorsu à a ceremonia, Necdet Ünüvar hà dichjaratu ch'elli si sò riuniti per a cerimonia inaugurale di un affari assai significativu è chì era entusiasmu è felice per questu.

Dichjarà chì l'università necessitanu belli edifici, prufessori ben furmati, assai boni equipaghji è studienti assai boni, Ünüvar hà dettu: "Avemu maestri assai boni è maestri assai boni in modu chì studienti riesciuti è travagliadori è studienti chì servenu u nostru paese. è l'umanità travagliendu à diversi livelli di u nostru paese in u futuru ci sceglierà. "Avemu boni edifici, averemu laboratori assai belli, ma questi ùn sò micca abbastanza. L'opportunità suciali chì offre ancu deve esse abbastanza. Perchè in a nostra età, i zitelli ùn volenu micca solu l'elementi ch'e aghju citatu, ma volenu ancu i posti induve puderanu passà u tempu fora di a classa, biblioteche, centri di ghjuventù, un ombra d'arburu induve ponu riposu, è una struttura in quale si sentenu à sente. pace".

Sottulineendu chì l'Università di Ankara hè una università assai grande, Ünüvar hà dettu: "Avemu scole assai impurtanti è campus assai impurtanti. Mi immerse in un mondu sfarente in ognunu di i nostri campus. Ognunu di i nostri campus hà belli caratteristiche chì riflettenu e so caratteristiche. "Unu di i duveri più basi di noi amministratori ùn hè micca solu di prutezzione di a situazione esistente, ma ancu di piglià più luntanu", disse.

Ünüvar hà enfatizatu chì u Campus di Beşevler 10th Year hè u core di l'Università di Ankara è hà cuntinuatu cusì:

"Hè un campus in u centru stessu di Ankara, induve a biodiversità hè à un livellu assai altu. Eccu i posti chì i nostri studienti usanu più. Per quessa, avemu bisognu di qualchi bellezza quì, cum'è in i nostri altri campus. Avemu priparatu un prughjettu pigliendu passi per mantene a vitalità di quella criatura vivente senza disturbà a struttura di a zona chjamata "serre", senza taglià alcunu arburu, o toccu ogni criatura vivente. Prima ci imaginamu un locu induve si sentimu bè, ghjustu à mezu à a verdezza, à mezu à a natura, po l’avemu messu nantu à carta è poi pissemu à a porta di u nostru Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport. U nostru Ministru di Ghjuventù è Sport, u Signore Osman Aşkın Bak, hà ancu prestatu assai attenzione. Trasformemu stu locu in Seralar Youth Center. "Serà un centru di ghjuventù assai bellu quandu hè finitu".

Dichjarà chì pensanu à compie a custruzzione in pochi mesi, Ünüvar hà nutatu chì hà ancu ringraziatu u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Osman Aşkın Bak è a so squadra.

A cirimonia hè finita cù una foto commemorativa presa dopu avè pricatu è pressu u buttone.