Recep Altepe hà valutatu u prucessu di l'elezzione lucale in Bursa

Recep Altepe, Vicepresidente di i Governi Locali di u Partitu AK è ex Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa, hà fattu valutazioni annantu à u prossimu prucessu elettorale di u 31 di marzu nantu à Everybody Duysun TV.

Dichjarà chì hà tornatu à travaglià in u Partitu AK dopu una pausa di 6 anni, Recep Altepe, "Contribuiremu quant'è pussibule in stu prucessu. Serviremu sia per Bursa sia per Türkiye. Avemu 45 anni di sperienza pulitica. In questu prucessu, faremu u nostru megliu per cuntribuisce à Bursa è guidà i nostri cumuni in u nostru paese ". disse.

"L'AMMINISTRATURI LOCALI SONO MASSIMA IMPORTANTI"

Enfatizendu chì i guverni lucali sò avà in una pusizione impurtante in u mondu, Recep Altepe, "I sindaci è l'amministratori lucali sò assai impurtanti in u mondu. Avà e cità sò in competizione. Quandu a localizazione hè ottenuta, u sviluppu vene ancu cun ellu. Avemu fattu riformi seri in u campu di i guverni lucali Partitu AK aspettu. Speremu, aspettemu novi riforme per vene. Ci sò circa 40 ghjorni à l'elezzioni. "Quellu chì ghjoca bè in questu tempu vince". disse.

Bursa hè una cità impurtante, ma ùn hè micca pussibule aspittà chì a municipalità faci tuttu, disse. Recep Altepe, "In certi lochi, ci sò dichjarazioni chì ùn pudemu micca truvà risorse. Avemu ancu travagliatu duru à quellu tempu. Un saccu di soldi hè pruduttu in Bursa. Se ancu una parte di questu hè stata investita in Bursa, Bursa seria rivitalizzata. Unu di i duveri principali di u guvernu lucale hè di gestisce bè l'ecunumia di i citadini, vale à dì l'ecunumia di a cità. "Per chì l'ecunumia di a cità sia bona, e carenze in e zone cum'è u trasportu è l'infrastruttura deve esse cumpletata". disse.

I NOMI PROMINENTI IN L'ENQUESTI IN PROVINCIA E DISTRICT HAN VISITATU

Quandu sò ghjuntu à l'uffiziu in Bursa Ellu disse chì u prucessu di selezzione di i candidati per a cumuna metropolitana hè statu finitu. Recep Altepe, "I sondaggi sò ghjunti in prima linea in questa elezzione. Ùn hè statu pigliatu assai risicu. I nomi chì spiccavanu in i sondaggi eranu preferiti. U risultatu serà ciò chì u nostru populu apprezzà u 31 di marzu. L'opposizione hè assai dispersa. Questu hè un grande vantaghju. Ùn ci hè micca stabilità in i partiti di l'uppusizione. "Ùn m'aspettu micca chì l'uppusizione uttene un bonu risultatu in l'elezzioni". disse.

Recep Altepe hà dichjaratu chì l'ambiente puliticu deve esse constructivu cù e seguenti parolle:

"U scopu di i partiti pulitichi hè di serve in u locu è in tuttu u paese. A pulitica ùn hè micca un locu per a lotta. Hè necessariu esse constructive. "Se site in questu cunsigliu municipale, avete bisognu di cuntribuisce à a cità".

"BURSA hè una capitale è ùn hà micca una sola identità"

Dicendu chì Bursa hè una cità piena di cultura è storia da a muntagna à u mare, Recep Altepe hà dettu: "In i primi anni di a Republica, in particulare quelli chì venenu da i Balcani si sò stallati in questa regione quandu anu vistu l'opportunità in Bursa. Attualmente, Bursa hà una identità di cità industriale. A causa di l'opportunità di Bursa, l'industria hè stata stabilita in questa zona. "Ancu se l'identità più impurtante di Bursa si distingue attualmente cum'è industria, hè una cità impurtante ancu in altre zone". disse.