Rivuluzione in ESHOT: 5 Veiculi Novi è 692 Driver Femminili in 180 Anni

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerscontru cù i dirigenti di a Direzzione Generale ESHOT. U sindaco Soyer hà ringraziatu a gestione è u persunale per i prughjetti è i studii chì anu implementatu durante u periodu di travagliu di 5 anni è hà dettu: "ESHOT hè una faccia assai luminosa è speranzia per a Turchia. Nisuna municipalità in Turchia hà sappiutu aghjunghje 692 veiculi à a so flotta in 5 anni; Ci sò 180 cunduttori femminili. "Questi successi ùn sò micca una coincidenza", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerscontru cù i gestori di a Direzzione Generale ESHOT, a vita di u trasportu publicu. U presidente hà assistitu à a riunione in u ristorante Nefes in Izmir Marina. Tunç SoyerIn più di u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Barış Karcı, u Direttore Generale ESHOT Erhan Bey è i dirigenti ESHOT anu assistitu.

À a riunione, u presidente Soyer hà ringraziatu tutta a gestione è u persunale per i successi di ESHOT è hà dettu: "Aghju passatu a mo zitiddina in questa cità. I piloti ESHOT anu una marca impurtante in a mo vita. Invidiava a manera chì u mo babbu è u cunduttore si scambiavanu i saluti appena ghjunti in l'autobus. ESHOT hè una istituzione assai preziosa micca solu per Izmir, ma ancu per Türkiye. I grandi successi citati ùn sò micca qualcosa chì hè accadutu per casu. Nisuna municipalità in Turchia hà sappiutu aghjunghje 692 veiculi à a so flotta in 5 anni. Probabilmente ùn ci hè micca 180 cunduttori femine in ogni cumuna. "Ùn importa cumu si vede, hè chjaru perchè hè una istituzione chì rende a Turchia fiera", disse.

"ESHOT hè una faccia assai luminosa per a Türkiye"

Dichjarà chì stu successu ùn hè micca una coincidenza, u sindaco Soyer hà dettu: "Ci hè una identità corporativa daretu à 80 anni di storia. Questa identità corporativa porta un sensu di appartenenza è amore. Questu hè u più preziosu di tutti. Quandu dite chì hè una istituzione di 80 anni, ùn ci hè bisognu di dì nunda d'altru. Stabbilimentu di una struttura chì si ferma nantu à i so pedi dapoi 80 anni è si rinnuva constantemente è avanza hè un successu tremendu. ESHOT hè una faccia assai luminosa è speranzia per a Türkiye. "Devu dì chì l'identità corporativa di ESHOT hè una istituzione chì illumina a ghjente è dà speranza", disse.

"Questu hè u significatu di a vita per mè"

U sindaco Soyer hà dichjaratu ch'ellu continuerà à travaglià per migliurà a Turchia è Izmir è hà dettu: "Questa storia ùn finisce micca quì. Tutti avemu preoccupazioni è credenze nantu à stu paese. Sò sempre statu preoccupatu di ciò chì pudemu fà di più per stu paese. A pulitica ùn hè nè un mistieru nè un strumentu, solu una passione. Hè una passione chì nasce da crede in u bellu futuru di stu paese è sapendu chì hè pussibule. Cumu possu cuntribuisce finu à u mo ultimu soffiu? A vita hà un significatu per tutti, questu hè u sensu di a vita per mè. Sò immensamente fieru è ùn rinunziò mai. Aghju sempre pensatu chì a pulitica era un arte per migliurà a vita. "Induve hè pussibule di fà un bonu travagliu in questu arte, travaglià per ellu", disse.

U sindaco Soyer hà dettu: "Sfurtunatamente, traversemu un periodu assai scuru. À quellu puntu, ùn ci hè nunda di più forte ch'è abbraccià è agghinendu l'un à l'altru. U megliu chì pudete fà per muvimenti sta bella istituzione è sta bella cità avanti hè di abbraccià l'altri è di travaglià inseme. Vi dumandu di ùn rinunzià mai. Spergu chì sta relazione cuntinueghja; Cuntinuemu à esse fieru. "Sò fieru di ESHOT in 5 anni", disse.

"Avete statu u salvatore à e radiche di u nostru ESHOT di 80 anni"

U direttore generale di ESHOT, Erhan Bey, hà dettu: "Durante u vostru periodu, avemu aghjustatu 480 autobus novi solu à a flotta di ESHOT. Avemu ghjuntu à 16 veiculi cù i 496 autobus aghjuntu da İZULAŞ. Cù i veiculi 196 chì avemu acquistatu per İZTAŞIT, avemu coronatu u vostru scopu di 500 autobus in İzmir cù 692 autobus. U costu tutale d'investimentu di questi autobus hè equivalente à 4,5 miliardi. Avemu fattu un investimentu di 150 milioni di dollari. U cambiamentu di a flotta hè accadutu cù a vostra visione è sustegnu per noi. Avete statu u salvatore à e radiche di u nostru ESHOT di 80 anni. Ci avete furnitu ogni tipu di sustegnu. Ti ringraziu per u valore è i cuntributi chì ci avete dimustratu finu à avà cù a vostra natura educata è tollerante. "Pensu chì avemu lasciatu una marca assai bella in Izmir cù u vostru sustegnu", disse.

Dopu à a riunione, u sgiò Erhan hà prisentatu u sindaco Soyer cù a placca prodotta in l'attelle ESHOT è u ritrattu fattu da l'impiegatu ESHOT Efe Can Sezer.