U Forum cummerciale Türkiye-Arabia Saudita hà purtatu un novu respiru à e relazioni

Turchia-Arabia Saudita Investimenti è Business Forum, ospitatu da u Ministeru di u Tesoru è Finanze è urganizata da l'Uffiziu di Investimenti Presidenziale è u Cunsigliu di Relazioni Economiche Estere (DEIK), accoltu importanti memorandums è accordi di cummerciale trà i dui paesi. In u scopu di stu accordu, accordi di cooperazione sò stati firmati trà Johnson Controls Arabia è a cumpagnia locale è naziunale di Turchia Cvsair è 21 altre cumpagnie.

Johnson Controls Arabia CEO Dr. Mohanad AlShaikh hà participatu à u Forum Business Saudi Arabian tenutu in Istanbul è hà ghjucatu un rolu impurtante in l'eventu. U foru, assistitu da i ministeri di l'ecunumia è u turismu di i dui paesi, hè statu arregistratu cum'è una di e piattaforme cummerciale più frequentate di l'ultimi anni.

Dr. A participazione di AlShaikh riflette a visione di Johnson Controls Arabia di rinfurzà a cooperazione ecunomica trà u Regnu di l'Arabia Saudita è a Republica di Turchia, cù a cumpagnia chì mira à rinfurzà i ligami ecunomichi è à ottene scopi cumuni. L'inclusione di l'imprese HVAC lucali è naziunali di Turchia, cum'è Cvsair, in u scopu di a cooperazione Turchia-Arabia Saudita hà creatu una grande eccitazione in u settore.

Mentre u Forum d'Affari Turchia-Arabia Saudita hè statu nutatu cum'è un passu impurtante per rinfurzà e relazioni ecunomiche è cummirciali di i dui paesi è per sustene e cullaburazioni future, sti cullaburazioni in u settore HVAC anu una volta più enfatizatu l'impurtanza di a cooperazione regiunale cuntribuendu à u sviluppu ecunomicu di l'Arabia Saudita. i dui paesi.