Sindaco Aras: "Muğla abbracciarà a so identità di a cità"

Un colazione introduttiva cù a stampa Muğla hè stata organizata da u sindaco di Bodrum è u candidatu Ahmet Aras à u sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla.

I sindaci di u distrittu CHP, i sindaci di u distrittu, i candidati à u sindaco, i membri di a stampa lucali è naziunali di tutta a pruvincia anu assistitu à l'avvenimentu di colazione.

"I PENSIONATI È I STUDENTI SERRANN CURATI"

U sindaco Ahmet Aras hà dichjaratu à l'eventu chì u municipalismu ùn hè micca solu nantu à e strade, l'acqua è l'electricità, ma ancu l'educazione, a salute, u suciale è a cultura è chì tutti questi duveranu esse valutati inseme è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Ci candidemu per queste pusizioni micca per diventà merri, ma per travaglià dopu à diventà merri. Aiuteremu i nostri pensionati è rende a so vita più faciule perchè i pensionati sò attualmente u segmentu più oppresso, più difficiuli è sfruttatu in Turchia. Noi, cum'è u guvernu lucale, prutegeremu i pensionati finu à a fine. Daremu una grande impurtanza à l'educazione perchè u prublema più grande avà hè l'educazione. Manteneremu u prublema di u dormitoriu di i nostri studienti universitarii cum'è una prima priorità. Averemu ancu prughjetti chì facilità e so opportunità di trasportu. Avemu cura di uguali opportunità in l'educazione. "Supporteremu u travagliu fattu da a cità metropolitana in quantu à l'agricultura è continueremu à custruisce nantu à questu".

"Averemu più vicinu à a produzzione è u mercatu"

U sindaco Aras hà ancu toccu u travagliu chì anu realizatu in Bodrum è hà dettu: "Avemu stabilitu una scola agricula in Bodrum. L'educazione in l'agricultura hè ancu assai impurtante. À a Scola Agricola İsmail Hakkı Tonguç, portamu i nostri agricultori di tantu in tantu; Purtemu accademichi è esperti quì, li riunitemu è furnisce una furmazione. U più impurtante hè u marketing. "Alleremu sta pruduzzione è u mercatu più vicinu", disse.

MAYOR AHMET ARAS: "AMU DAMU A MUĞLA UNA IDENTITÀ DI CITTÀ".

"A nostra rivindicazione hè questu: integreremu tutti i distretti è a cità metropolitana. Daremu à Muğla una identità di cità. Da avà, Muğla assumerà completamente l'identità di una cità cù i so distretti. Hè per quessa chì acceleremu l'integrazione. Ciò chì hè statu fattu finu à avà hè assai impurtante, formanu a basa. "Dà avà, custruiremu nantu à questu è creeremu una identità di cità".

Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa à a fine di l'avvenimentu, u sindaco Ahmet Aras hà ringraziatu tutti quelli chì anu participatu.