U presidente Canan Ceylan: "I legumi sò a fundazione di un futuru sustenibile"

Ceylan hà enfatizatu l'impurtanza di a produzzione agricula di qualità è u cunsumu di l'alimentariu sicuru, è ancu di una nutrizione sana è un mondu verde, è hà dichjaratu chì l'adopzione di i legumi cum'è un alimentu di base hè critica per un futuru sustinibili.

Canan Ceylan hà dumandatu à rinfurzà u rolu di i legumi in ogni tappa di a catena di alimentazione sana è sicura, da a produzzione agricula à i tavulini. Fighjendu nantu à u tema di "Alimentazione sana è sicura da u campu à a tavola", Ceylan hà spressione i benefici nutrizionali di i legumi è u so pocu impattu annantu à l'ambiente. Hà dichjaratu chì u 10 di ferraghju, u ghjornu mundiale di i legumi, offre l'uppurtunità di aumentà a cuscenza è u cunsumu di stu preziosu gruppu alimentari.

U presidente Canan Ceylan hà enfatizatu chì i legumi duveranu esse in u centru di e pulitiche agriculi sustinibili è hà dettu: "Per un futuru sustenibile, tutti avemu bisognu di fà di i legumi un alimentu di base. "In questu modu, pudemu tramindui cresce generazioni sane è prutegge u nostru pianeta", disse. Cum'è u presidente di l'Associu di l'Alimentazione è di i Prodotti Agriculi d'Ankara, Ceylan hà dichjaratu ch'ellu hà da cuntinuà à attirà l'attenzione di u publicu nantu à sta questione è travaglià per piglià i passi necessarii.