U travagliu ininterrottu da u candidatu à u sindaco di Ağrı Mehmet Salih Aydın

U candidatu di u sindaco di u Partitu AK Ağrı Mehmet Salih Aydın, chì si riunì cù i citadini in case, posti di travagliu, viale è strade, hè statu accoltu cun favore da i citadini.

U candidatu di u sindaco di u partitu AK Ağrı M. Salih Aydın, chì hà assistitu à l'apertura di l'uffiziu elettorale di u candidatu di u sindaco di u partitu AK Ramazan Yakut in u distrittu di Eleşkirt; "Inseme, prepareremu sta Cità, alta cum'è u Monti Ararat, per u futuru. Avemu apertu a nostra Sede Elettorale Eleşkirt cun entusiasmu, eccitazione è atmosfera di manifestazione. Sgiò chì s'hè pruvatu cù a so municipalità di serviziu. Vogliu u successu Ramazan Yakut in sta strada benedetta ". disse.
Per d 'altra banda, u candidatu di u sindaco di u Partitu AK Ağrı M. Salih Aydın hà assistitu à l'apertura in u centru di a cità è hà desideratu à i prupietari di l'imprese boni è prufitti fruttu. Parlendu di l'apertura di cummerciale, Aydın hà dettu; Ogni nova apertura di cummerciale chì cuntribuisce à a nostra cità è operarà per u travagliu è u serviziu hè a più grande fonte di felicità per noi. Avemu assistitu à l'apertura di a Clinica di Nutrizione è Dieta di u nostru compatriote è fratellu, dietista İrem Selçık. "Spergu chì u mo Signore farà successu", disse.

"Inseme à i nostri concittadini, cù quale spartemu u destinu, custruiremu prima unità è sulidarità è dopu una cità vivibile in a nostra cità nativa induve simu nati è cresciuti. E nostre visite in casa cuntinueghjanu in u scopu di i nostri prugrammi House to House Pain ". U candidatu di u sindaco di u Partitu AK Ağrı Mehmet Salih Aydın hà sparte alcuni di i so prughjetti cù i so invitati dopu à sente e dumande è suggerimenti di i so citadini durante e so visite in casa.

« A NOSTRA GIOVENTÙ ; U nostru oghje, u nostru dumani, a nostra eccitazione, a nostra felicità”

U candidatu di u sindaco di u Partitu AK Ağrı Mehmet Salih Aydın, chì si riunì cù i ghjovani in u scopu di u prugramma "Giuventu di u Nostru Quartiere" inseme cù l'Organizazione di u Partitu AK Ağrı, hà scambiatu opinioni nantu à u futuru di Ağrı.

U candidatu di u sindaco di AK Party Ağrı Mehmet Salih Aydın, chì hà visitatu l'atleti chì sò ghjunti prima in u Campionatu di Cross Country di Scole Turche tenutu in Isparta è qualificatu per participà à u Campionatu Mundiale di Cross Country, hà presentatu i so rigali è felicitò l'atleti è i prufessori.

U candidatu di u sindaco di u Partitu AK Ağrı M. Salih Aydın cuntinueghja à travaglià 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, è hè decisu à ùn lascià nisuna porta aperta, nè casa senza visita.