U primu ministru albanese Rama hè in Ankara

I cavalieri anu accoltu u veiculu ufficiale di u Primu Ministru albanese Rama in a strada davanti à u Complex Presidenziale è scortavanu u veiculu finu à a porta di u protocolu.

U presidente Erdoğan hà accoltu u Primu Ministru Rama à l'entrata principale di u Complex.

Dopu chì u presidente Erdoğan è u primu ministru Rama pigghiaru i so posti in l'area di a cerimonia, l'innu naziunale è l'innu naziunale albanese sò stati ghjucati accumpagnati da 21 focu d'artiglieria. U Primu Ministru Rama hà salutatu a Guardia Cerimoniale di u Regimentu di Guardia in turcu dicendu "Salutu suldatu".

Bandiere è suldati chì rapprisentanu i 16 stati turchi stabiliti in a storia eranu ancu prisenti à a ceremonia.

Dopu l'intruduzioni di e delegazioni di i dui paesi, u presidente Erdoğan è u primu ministru Rama posanu per i ghjurnalisti davanti à e bandiere di Turchia è Albania nantu à e scale.

A delegazione turca includeva u Ministru di l'Affari Esteri Hakan Fidan, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, u Ministru di l'Educazione Naziunale Yusuf Tekin, u Ministru di a Difesa Naziunale Yaşar Güler, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta İbrahim Yumaklı, u Ministru di a Salute Fahrettin Koca, u Ministru di Industria è Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır, cumunicazioni presidenziale, u presidente Fahrettin Altun, u presidente MİT İbrahim Kalın, u guvernatore d'Ankara Vasip Şahin, u direttore di l'affari amministrativi presidenziale Metin Kıratlı è u cunsigliu capu di u presidente Akif Çağatay Kılıç eranu ancu presenti.

REUNIONI BILATERALI FATTE

Dopu à a ceremonia di benvenuta ufficiale, u presidente Erdoğan è u primu ministru Rama anu avutu una riunione bilaterale.

Dopu à a Prima Reunione di u Cunsigliu di Cuuperazione d'Altu Livellu Turchia-Albania, u presidente Erdoğan è u primu ministru Rama assisteranu à a ceremonia di firma di l'accordi è tenenu una cunferenza di stampa cumuna.