Ministru Bayraktar: "Continuemu l'attività di ricerca in modu sicuru"

U Ministru Bayraktar hà fattu dichjarazioni à i ghjurnalisti in u centru di gestione di crisa stabilitu in İliç. Bayraktar, chì hà fattu e so valutazioni nantu à a svelta basatu nantu à e fotografie satellitari di a regione, hà ancu rispostu à e dumande di i membri di a stampa.

ALTEZZA EDIFIU DI 12 STAGE

Bayraktar hà dichjaratu ch'elli pensanu chì 9 di i 6 impiegati sò in l'area di a terra chì venenu à u lettu di u flussu, è l'altri 3 sò in a cantera di manganese, è chì u travagliu intensivu cuntinua, soprattuttu per i 3 impiegati in a cantera di manganese, è hà dettu. : "Ci hè quasi 1 milioni di metri cubi di terra. Hè in una furmazione chì hè alta 35 metri è guasi cum'è un edifiziu di 12 piani. Avemu acceleratu e nostre attività per ghjunghje à i nostri 3 fratelli. Ùn vulemu chì alcun male vene à i nostri fratelli à l'AFAD è à i vuluntarii chì ci sustenenu in questu sensu. "Continuemu sta attività di ricerca in modu sicuru". disse.

AMU VIDU CHE U CAMPI hè STABLE

Enfatizendu chì u risicu di sfondate hà cuntinuatu in l'ultimi 3 ghjorni, Bayraktar hà dettu: "AFAD era in una situazione chì mette in risicu l'area di travagliu di i nostri impiegati. Avemu vistu chì u campu era stabile, soprattuttu da a notte passata. Hè per quessa chì avemu intensificatu u nostru travagliu da a notte à a notte. Parlemu di una terra assai grande. Hà affettatu una zona di 210 ettari. "In u risultatu di u nostru travagliu cù misure radar è detectors, avemu identificatu i lochi induve i nostri fratelli travagliadori putenziali seranu è cuncentrati quì". disse.

U TRASFERIREmu À A CARRIERA DI MARMU

Bayraktar hà sottolineatu chì a rimozione di a terra affettata da sfondate chì vene à u lettu di u flussu hè unu di i prublemi di priorità è hà dettu: "Ùn avemu micca a pussibilità di mette stu terrenu in ogni locu in modu aleatoriu. Vulemu trasfirià sta terra contaminata, cum'è u locu più sicuru in stu campu, à una cantera di marmura chì hè stata travagliatu in u passatu, accantu à a minera di manganese, induve pensemu chì 5 milioni di metri cubi di terra scorri è ci vole à caccià. lu in u primu locu. "Avemu decisu nantu à questu". disse.

NI NEGATIVI À L'ACQUA

Bayraktar hà dichjaratu ch'elli anu pigliatu misurazioni da 9 diverse lochi ogni ghjornu per misurà l'effettu di a frana nantu à l'acqua è hà dettu: "Ùn avemu micca scontru nisuna negatività in e misurazioni chì avemu fattu in i ghjorni precedenti è da ieri. "Per furtuna, à l'oghje, ùn ci hè micca un impattu negativu nantu à a salute publica in l'acqua in alcunu di questi 9 lochi". disse.

L'INVESTIGAZIONE ADMINISTRATTIVA È JUDICIALE CONTINUA

Bayraktar; Notendu chì u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, u Ministeru di u travagliu è a Seguretat Soziale è a Direzzione Generale di l'Affari Minieri è Petroliali stanu cunducendu una investigazione assai seria, hà dettu: "Stanu investigando currettamente e cause di l'incidentu. In questa investigazione, i dichjarazioni di l'amici necessarii sò ancu pigliati. L'inchiesta ghjudiziaria cuntinueghja ancu. A scorsa notte, u tribunale hà emessu mandati d'arrestu per 6 persone. I dui amichi sò stati liberati in prova. "L'investigazione in quantu à l'impiegati supplementari cuntinueghja da l'uffiziu di u procuratore". hà fattu a so valutazione.

INFORMEmu E FAMIGLIE

Bayraktar hà dichjaratu ch'elli si sò scontri cù e famiglie di 9 travagliadori chì ùn anu micca pussutu esse ghjunti per via di l'abbattimentu di a terra, sia in a minera sia in u distrittu, è hà dettu: "Tu noi è i nostri guvernatori li informanu constantemente. Di sicuru, a ghjente di sta regione. Aspittannu cù pacienza e nutizie da l'attività di ricerca è salvezza. Spieghemu à elli tutte l'infurmazioni chì spartemu cun voi, cù piena trasparenza. "Sò persone chì cunnosci digià assai bè sta regione". disse.

TRASFERIMENTO D'ACQUA PULITA

Bayraktar hà aghjustatu ch'elli stanu realizatu un travagliu seriu sottu a coordinazione è u cuntrollu di DSI in quantu à u trasferimentu di l'acqua pulita chì serà generata da a pioggia è a neve in diverse manere senza mischjà cù u bacinu di u flussu è hà dettu: "Continuemu à piglià e misure necessarie. riguardu à l'ambiente è cuntinuà à salvà intensivamente ghjornu è notte ". "Spergu chì pudemu ghjunghje à questi fratelli u più prestu pussibule". disse.